Chapter 6

398 15 3
                                    

Delilahs POV

We rijden door de bergen heen als we een stad in rijden en er allemaal gillende meiden voor een stadion staan.

Ik zie dat MAGCON een Meet en Greet heeft georganiseerd. Ik schut het van me af en ik kijk naar de jongens en ik zeg in mijn portofoon. "Laten we even een gezellig bezoekje brengen aan de jongens." Ze knikken.

We zetten onz motors aan de kant en we lopen zij aan zij naar de jongens toe. Mensen gaan aan de kant voor ons. Ze hebben een bange blik in hun ogen. Okeeee ik snap dat we er een beetje apart uitzien met de tattoos en de piercings en het haar, maar zo eng zijn we nou ook weer niet.

Ik lig bijna dubbel van het lachen door de gezichten als we na een poosje te staan wachten bij de jongens aankomen.

Ik loop naar Taylor toe en vraag om een selfie. Mijn jongens kijken met een grijns want die weten wat ik bedoel. Ik negeerde alle andere jongens. Ik deed mijn oude selfiepose van toen ik nog bij de jongens woonde.

Een peace teken....

De jongens hadden niks door, maar volgens mijnTaylor wel.

Ik zag opeens Jarl Andersen staan. Ik gilde en ik rende onder de armen van de andere jongens door en ik vroeg om een selfie en een handtekening.

Hij volgde me op Twitter en Instagram en gaf mij zijn telefoon nummer.

Ik zag dat de MAGCON jongens me raar aankeken. Ik had altijd al een soort van obsessie gehad met Jarl Andersen.

(a/n in het echt ook. Ik bedoel zijn sixpack😱😱😱😱😱 zooooooooo lekkeerrr😍😍😍😍😍😍...... Okeeeeee awkwwwwaaaarddddd)

Ik zag dat er iemand achter een muurtje stond. Hij/zij wenkt mij en ik loop er op af. Ik loop er heen en ik zie Justin Fucking Bieber staan.

Ik trok mijn wenkbrauwen op en vroeg "Wat doe je hier??" "Ik kan hetzelfde aan jou vragen, maar ik ben hier op vakantie maar mijn bodyguards zijn daar verderop, maar ik denk dat ik omver wordt gerend door fans als ze me zien." Ik knik en ik zeg "Ooit gedacht aan je bodyguards sms'en of bellen?!?!"
Hij knikte langzaam en zegt "Wow dit is echt stom ik sta hier echt al 15 minuten en ik kon daar nog niet eens opkomen.

Ik grinnik "Ja het is overduidelijk dat ik VWO heb gedaan. En dat jongens soms te snel willen en niet over de simpele opties nadenken." Hij grinnikt ook en ik geef hem een kus op zijn wang, op een vriendschappelijke manier, en ik loop het steegje weer uit en ik tik op een bodyguard zijn schouder en vertel waar Justin zit.

Ik ren naar mijn motor toe en ik doe mijn oortje weer in en ik doe mijn helm op en geef de jongens een teken dat we kunnen vertrekken naar het volgende gebied.

We rijden 3 uur lang achter elkaar door als we op de Dojo aankomen waar we gaan trainen. We lopen naar binnen en ik trek een grijsblauwe sportbh aan en een grijsblauwe sweatpants aan.

We beginnen met 150 situps en 100 pushups. Daar rekken we onze spieren op en gaan beginnen, er ligt een tumblingbaan in de zaal. Ik ren en doe een aantal tricks en spring er met een salto vanaf.

Als we goed warm zijn gebruiken we de muren en vloer van de zaal ook.

Na een goeie 3 uur training van dansen, freerunning, karate en kickboksen gaan we naar boven naar het hotel toe.

We rennen onze kamer in nadat we hebben in gecheckt en ik claim de douche en neem een snelle douche en was mijn hele lichaam.

Ik trek een sweatpants aan en een oversized oud shirt van een van de jongens. Ik val zodra mijn hoofd het kussen raakt inslaap.

De volgende ochtend word ik wakker van schreeuwde jongens in de kamer naast mij.

Ik besluit te gaan sporten. Ik trek een sportbh aan en een spandex. Ik loop eerst naar de kamer hier naast en zeg "Julie gasten zijn in de kamer hiernaast te horen je mag blij zijn dat de andere jongens niet wakker door jullie zijn geworden anders was je dood geweest." Ik spuug de woorden bijna uit omdat ik zag dat de deur open was gedaan door de enige echte Matthew Lee Espinosa.

Ik draaide me met een ruk om en loop de sportschool in met mijn sporttas over mijn schouder met al mijn spullen erin.

A/n sorry dat het een tijdje duurde voordat dit verhaal werd geupdate maar ik heb deze week een hele drukke week met proefwerken ik heb/had intotaal 5 proefwerken en 3 SO's en ik moet er echt voor blokken. Ik zal bij de volgende hoofdstuk de fotos van Delilahs vrienden groep neer zetten en van Jarl Andersen zijn sixpack😍😍😍😍😍.

Kickboksen ft MAGCONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu