Kalbine dokunamamışım.Söylemek istediğim hiçbir şeyi anlatamamışım sana.Düşüncelerimi esir etmişim karanlığa.Ne söylemek istediysem vazgeçmişim.Çünkü kalbine dokunamamışım.
Ne söylersem söyleyeyim önemsiz kalacakmış senin için.Duygularımın bir önemi yokmuş.Gidecekmişsin ertesi sabah.Bavulunu daha şimdiden hazırlamışsın.Kalbinde tek bir iz yokmuş bana dair.Sen beni çoktan bırakmışsın.Daha sabahın ilk ışıklarıyla koymuşsun bavulunu kapının önüne.Aynı semtlerde kalmıyorsak bile senin benimle aynı şehirde bile kalmaya tahammülün yokmuş.Bir taksi çağırmışsın alel acele.Bavullarını atmışsın bagaja.Varlığını öyle bir kaçırmak istemişsin ki benden bagajın kapağı kapanmamış.Gitmek o kadar işlemiş ki içine umursamamışsın.Binmişsin arabaya.İzlemişsin insanları,sokakları,ağaçları...Yüzünün aksi vurmuş cama.Düşüncelere dalmışsın.Düşüncelerin düşüncelerimle buluşmamış ama.Telaşla atmışsın kendini havaalanına.Arkana bakmamışsın.Beni beklememişsin.''Gitme'' dememi istememişsin hiç.Sokağın karşısındaki duvardan gidişini izlemişim.Havaalanının girişinden bekleyişini seyretmişim.İçimi bir burukluk bir boşluk kaplamış.Ama gitme diyememişim.Bir anons sesi yükselmiş boşlukta,ulaşmış kulaklarıma.Oturduğun yerden ayağa kalkmışsın.Tutmuşsun bavulunun sapından,hızlıca ilerlemeye başlamışsın.Bende senden uzakta yavaşça yürümeye...İnsanlar arasında kayboluşunu seyretmişim.Durup beklemeye başlamışım havaalanın ortasında.Annesinin elinden tutmuş bir çocuk muzipçe gülmüş bana.Garip gelmiş ona bu halim.Bazıları yanımdan geçerken dönüp bakmış.Bazıları da hiç umursamadan devam etmiş yoluna.Sonunda kendime gelip dönmüşüm geri.Bir taksiye atlamışım.''Nereye gidiyoruz?''diye sormuş şoför.Cevap vermeden dışarıyı seyre dalmışım.
Parayı verip inmişim arabadan İlerdeki lacivert banka oturmuşum.Dizlerimi çekmişim karnıma.Ellerimi kenetlemişim birbirine.Ayaklarımın altındaki şehre bakmışım.Derin bir iç çekip nefesimi vermişim dışarı.Gidişin gelmiş gözümün önüne.Evden çıkışın,önünde durakladığımız sokak lambasına bakmayışın ve hızlıca arabaya binişin.Benden ne kadar çok kaçmak istemişsin.Havaalanına varışın,benden uzaklaşışın ve içimdeki boşluğun.Son sözlerin hafızamda yosun tutmuş.Binlerce şey düşünüp hepsinin sonunu sana getiriyormuşum.Ne şehrin ışıklarının yanışı ne havanın kararması ve de soğuk etkiliyormuş beni.Beni uçağa binmeden unutmuşsun.Hatıralarımı taşıyan bütün eşyalarını kapımın önüne bırakmışsın.Hediyelerimi çöpe atmış,resimlerimizi yakmışsın.
Gitme diyememişim sana.Çünkü sende benim kalbime dokunamamışsın.
LÜTFEN YORUM VE OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN.HEPİNİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER. ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALICI DÜŞÜŞ
RandomYalnız başına oturan bu sessizlik beni anlatan bir üsluptur yalnızca.Sustukça çoğalan satırların arasında sıkışmış beni sayıklar.İçimde konuşturamadıklarımı bir gölge sanatına dönüştürür.Sergiler bütün gizlerini eski meydanlarda.Düşünceler büyür bey...