Kim SeokJin - Can I see you again?

1.9K 120 0
                                    

Request By baemihee

Mi Hee POV
10 malam

aku bru jer abiz kerja dan sngat penat. Aku terpaksa berjalan kaki sebab kenderaan takde. Aku mengikut jalan pintas untuk pulang ke rumah tpi ada sesuatu yg mengganggu ku.aku merasakan ada yg mengikut aku d belakang tpi bila aku berpaling takde pula orang. Aku
cuba berjalan dngan laju.

Aku cuba berpaling ke belakang still xde orang tpi bila aku menoleh kehadapan, alangkah terkejut nya aku apabila orang tersebut brada dihadapan ku. Aku cuba untuk meminta tolong tapi dia menutup mulut ku dan membawa ku ke sesuatu tempat.
"Sshh, awak akan okey..saya takkan cederakan awak...nama aku seokjin" aku melihat matanya yg bewarna merah. "Nama aku Bad Mi Hee" aku senyum dengannya. "cantik nma tu" dia mula bercerita tentang dirinya.

Dia kata yg dia vampire dan sudah buru ramai manusia untuk darah..woo..tpi bercakap ngan Seokjin umpama kau bercakap dngan manusia biasa. Dia okey..comel pulak tu. "Oppa.....knpa oppa bawa saya ke sini??" dia melihat bintang di atas dan senyum "Sebab...." dia memandang ku dan menggosok kepala ku "yeoja cantik macam awak ni.. Tak sepatutnya jalan malam" dia buat hati ku melting."baik oppa hantar awak balik" dia mengangkat ku dngan bridal style dan menuju ke rumah. Dia sngat pantas macam cheetah smpai tak perasan pun yg kita dah sampai.

Dia membuka tingkap bilik ku dengan perlahan takut orang rumah perasan akan kehadiran kami. Dia meletakku dia atas katil dngan perlahan. Apabila seokjin hendak jalan aku menarik tngan nya. "Can I see you again?" dia senyum dan bagi aku kiss kat pipi ku "Kita akan sentiasa jumpa" dia pun berlalu pergi. Aku melihat dia pergi dngan hati yang cair. I see you again, My Vampire Boy.

BTS IMAGINES [ REQUEST CLOSE ]Where stories live. Discover now