Jeon Jungkook - Kitty

1.9K 117 2
                                    

Dedicated to JuliaJalil

It will be a short story^_^

Ivy POV

Annyeong! Song Bae Ivy Imnida. Yeojachingu kepada BTS maknae iaitu Jeon Jungkook. Dia sangat sweet orang nya! Ehem ehem^^ back to the story, aku sedang duduk kat sofa sambil watching TV (A: Speaking nmpak -_-) tiba² Jungkook memeluk ku dari belakang.

"Yah! Oppa~" aku cuba lari dri pelukan nya tpi x berjaya
"Meow~~" huh?? Sejak bila kita ada kucing kat rumah?? Aku menoleh ke arah bunyi tersebut and then (A:suspen moment!)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I saw Jungkook wearing a kitty headband (A: itu ke yg bende kat kepala tu?? I dont know what the thingy stuff.. anggap jer skarf yg kat kepale tu) OMG!! Kyeopta! Aw!!

"Oppa?? Knpa ..pkai.. cam..ni..?" Jungkook duduk di sebelah ku. Dia mula act macam seekor kucing. Aww!!! Ehem stay cool.

"Oppa hari ini nak jadi kitten kpada jagiya" Then aku terfikir sesuatu.
"Oppa.. oppa tunggu sini okey.. Jagi nak ambil sesuatu" aku masuk bilik untuk mengambil sesuatu. Tidak lama kemudian aku duduk semula sebelah Kitty Kookie.

"Meow?" Kata Jungkook. Aku tak faham apa yang dia merepek tu. Nak tahu apa aku ambil tadi *bunyi drum*
.
.
.
.
.
segulung benang^^ aku mula baling benang tu dan sepantas kilat Kitty Kookie mengejar nya. Aku ketawa dngan gelagat nya.

Selepas beberapa minit kitty kookie bermain benang dia duduk di sebelah ku dan meletakkan kepala nya di paha ku. Aku membelai rambut sperti seekor kitten. Dengan belaian ku tersebut Jungkook mula tidur.

"MY CUTE LITTLE KITTEN" kataku smbil tersenyum dan mula tertidur

The end

~~

JK:Knpa pula jadi kitten??

A: Jadi kau nak jadi apa?? Gajah?? Or biskut yg boleh dmakan? *sengih*

JK:*mula undur kebelakang* ehhh.. rasa nye kitten lagi baik! Bye! *lari*

A: Aigoo~ *pndang reader* thanks sbb baca. Hope korang enjoy! *bow*

BTS IMAGINES [ REQUEST CLOSE ]Where stories live. Discover now