kepada Jimin Request di A/N
" Jimin ah~ " panggil (nama) yang sedang duduk di sbelahnya. Jimin terus menoleh dengan nya lalu memberikan senyuman nya yang manis.
" ne? " Dia menggosok rambut (nama) dengan perlahan agar tidak merosakkannya. Jimin tahu bahwa (nama) sngat benci kalau rambut nya rosak.
" Nak aiskrim~ "
" Yes~ " dia berdiri dan terus mengambil aiskrim di peti sejuk. Dan kembali dengan aiskrim ngan dua sudu di tangan nya.
" Gumawo ~ "
" ne ~ now say ah~ "
" ah! "
------
" oppa ~ " panggil (nama)
" yes? " balas Jimin dengan suara nya yang lembut.
" Nak cuddle~ "
Jimin senyum dan mendekati yeojachingu nya lalu memeluk nya dengan erat
" So warm "
" ne ne~ " Jimin meletakkan kepalanya di bahu (nama).
" Gumawo yo~ " Jimin senyum sekali lagi dengannya.
" okay~ "
------
" oppa oppa! " (nama) memgejar Jimin dari belakang .
" kenpa oppa laju sangat ni-- " (nama) terjatuh disebabkan terlanggar batu. Jimin segera di sisi nya.
" Im fine , Cuai saja " kata (nama) sambil ketawa awkwardly. Jimin tanpa berfikir panjang terus mengangkat (nama) secara bridal style
" o-oppa! " Jimin menoleh ke arah dan senyum.
" yes? "
" oppa ni .. malu lah kite " (nama) menutup muka disebabkan malu. Jimin hanya mampu ketawa melihat gelagat yeojachingu nya yang comel.
" aigoo , jagi oppa ni sangat sangat sangat cuai lah "
" tehehe "
------
" oppa..? "
" yes? "
" kenapa oppa selalu cakap yes ye? oppa tak pernah tolak apa yang jagi suruh. oppa tak kesah ke? "
Jimin menkiss (nama) dengan lembut
selepas beberapa saat , Jimin meleraikan kiss tersebut dan memandang (nama) tepat di mata
" I dont care if its the one I love , I love you and I will do anything to make you happy "
kata-kata Jimin membuat (nama) blush
" besides.. " Jimin senyum sinis dan menyambungkan ayat nya dengan.." I cant say no to you ❤ "
Jimin menkiss (nama) sekali lagi.
" gumawo yo , oppa ~ Saranghaeyo! " (nama) senyum padanya.
" Ne , nado saranghaeyo~ " dia membalas semula senyuman yang diberikan oleh (nama)
-END-
undere - A person who always say ' yes ' to the ones they love.