Kim Namjoon (Rapmonster) - Sick

3.9K 258 0
                                    

Rapmon POV

Aku sedang menjaga jagiya aku yang menghidap demam panas.
"Oppa" dia memanggil ku dengan suara yang lembut.
"Hurm?" Itu saja yang keluar dari mulutku. Dia cuba untuk berdiri tapi aku menahannya "aigoo.. Jagiya nak ke mana??" "Oppa, malam ni kan oppa ada performance..Jagiya nak tengok" aku menjentik dahinya. Dia pun merungut dan memegang dahi nya "Aish..mana lebih penting kesihatan Jagiya kah atau persembahan oppa??" Dia memandang ke bawah. Aku memegang dagunya dan berkata "Jagiya..jagiya boleh datang persembahan lain kali okay..sekarang ni.. oppa nak jagiya rehat.." aku pun menyanyi satu lagu untuk nya. Dia akhirnya tertidur dengan lena.

(Nama) pov

Bila je aku bangun Namjoon oppa dah takda tpi dia ada tinggal satu kat atas meja. Aku pun membaca 'jagiya...jagiya boleh tengok persembahan oppa kat tv live..jam 7.15..love ya' aku memandang jam tangan aku yang menunjukkan jam 7.14 .. dengan pantas, aku trus buka tv.. aku melihat persembahan mereka dengan perasaan teruja.. bila je persembahan dorang tamat.. Namjoon oppa greet kat penonton nya.. "anyeong!" Fans pun melting kat suara nya "hehe..cantik sungguh malam ni..kalau ada yang kurang dan ada kat sini.. Sila lah berehat okay.." fans pun mula mengatakan 'nae oppa' kat dia. " to my Jagi.. semoga cepat sembuh okay.. saranghae" aku senyum "Nado Saranghae Kim Namjoon"

BTS IMAGINES [ REQUEST CLOSE ]Where stories live. Discover now