Jhope - Snowy Love

1.7K 97 2
                                    

Request by FarahNasuha1

Eun Hye Yeon POV^^

Bngun dari tidur ku krana aku berasa sejuk. And then, Aku perasan.. Its Snow! .. Oppa! Aku memandang Jhope yg sedang tidur d sebelah ku. How cute~ aku poke kat pipi nya

"Oppa~ Irreona~" Aku memanggil nya. Mata nya mula terbuka dngan perlahan.
"Oppa! Its snowing! Lets play outside" Aku melompat keluar dari katil ku dan mula bersiap. Jhope oppa hnya melihat ku dengan senyuman.

Selepas bersiap, aku direct keluar dari rumah tpi selangkah aku keluar Jhope oppa memegang lengan ku. Aku membuat muka hairan kpada nya.

"Jagi lupa sesuatu~" dia meletakkan skarf di sekeliling leher ku supaya aku terasa hangat. Dia kiss di dahi ku. "Oppa tak nak nmpak Jagi sakit lepas main" aku senyum lalu keluar dari rumah.

Aku dngan rasa gembira bermain dngan Jhope oppa seperti kanak² . Then Jhope oppa mengeluarkan soalan yang berbunyi cam ni (A: Ehhh..) "Knapa Jagiya gembira sngat bermain salji ye hari ni?" Aku terhenti daripada apa yang ku buat.

"Hurmmm.. Oppa kan sibuk dengan bts, macam mana oppa nak luangkan masa untuk Jagi.. mungkin ini kali terakhir oppa untuk luangkan masa untuk jagi.. Omma n Appa pun tak benarkan Jagi main kat luar.. boleh dikatakan Jagi ni antisosial" Aku tersenyum. Tiba² aku merasakan pelukan Jhope oppa.

"Jangan ckap camtu.. Bts pun suka kat jagi kan.. mesti member lain fham kan.. kehidupan masing²" dia snyum dngan kata²nya.

Dia kiss aku kat lips. "Jagiya~ " Jhope oppa menolak ku membuatkan aku terbaring di atas salji. Dia pun baring di sebelah ku. Ketawa bersama².

"I love you~" kataku smbil senyum dengan nya.
"I love you too~" Dia balas senyuman ku

The end

~~

JH: *minum hot chocolate* fuhh.. lega sikit

A: *pndang Jhope* minum tak ajak² ke??

JH:Buat apa nak bgi Author bgus aku bgi kat Jagi aku, HyeYeon *Buatkan lagi Hot chocolate*

A: Kjam nya kau ngan aku.. tpi xpe jan kau kjam kat reader dha..

JH: Eleh ini Jhope lah .. *blah ngan HyeYeon*

A: *sigh* Aigoo *pndang reader*  thanks sbb baca chapter nhe! Saranghae !

Jangan lupa untuk Vote mama tahun ni!! Tak sabar nya esok! BTS fighting!
*bow*

BTS IMAGINES [ REQUEST CLOSE ]Where stories live. Discover now