Request by Jeon_Fasya
- POV
Jeon Jungkook adalah pembuli yg terkenal konon nya d skolah. Dia suka membuli seorang plajar yeoja iaitu Park Ae Eun. Dia suka buat Ae Eun jdi bhan lawak terhadap rakan-rakannya. Ae Eun hnya mampu bersabar dngan perbuatan Jungkook krana Ae Eun meyukai jungkook.
Walaupun Jungkook kasar di luar tetapi sebenarnya dia juga menyukai Ae Eun. Suatu hari, Ae Eun terserempak ngan Jungkook ngan ahli nya yg lain. Ae Eun tekad berhadapan dngan Jungkook walaupun ianya perkara mustahil untuk dilakukan nya.
Jungkook melihat Ae Eun dngan mata yg simpati. "Jungkook , apa kau nak?" Ae Eun meninggikan suara nya. "Ae-" Jungkook maju selangkah kehadapan Ae Eun. "Apa kau nak??" Katanya sambil berundur ke belakang. "Geng, leave us alone for a moment?" Ahli Jungkook yg lain memandang satu sama lain dan beredar meninggalkan Jungkook dan Ae Eun sendirian. Jungkook menarik tangan Ae Eun "Weh! Kau nak bawa aku ke mana??"
Jungkook tidak mempedulikan Ae Eun
~~
Ae Eun melepaskan genggaman Jungkook apabila mereka di rooftop sekolah "Weh! Apa lagi kau nak? Cukup² lah kau dah buli aku sepanjang hari, jadi bahan gelak ketawa kawan kau! Sekarang kau nak aku buat apa? Bunuh diri?!" Mata Jungkook membulat apabila Ae Eun menyebut perkataan Bunuh Diri.Ae Eun mula menangis. Jungkook paling tidak suka apabila orang yg dia suka menangis. Dia segera memeluk Ae Eun.
Air mata Ae Eun mula membasahi baju Jungkook "I hate you Jungkook" kata Ae Eun dalam tangisan nya. "But I luv U jungkook Eventhough you always bullied me at school I will always love you" Jungkook hanya tersenyum "Aww.. Mianhae.. sebab Oppa selalu buli Ae Eun.. Maafkan oppa?" Ae Eun mengangguk kan kepala nya. Jungkook mengesat air mata Ae Eun menggunakan ibu jari nya.
"Nado Saranghae....Park Ae Eun" Jungkook pun kiss Ae Eun di bibir. THE END