- POV
Melihat teman wanita bersama orang lain itu sangat menyakitkam hati bgitu lah apa yg dirasa oleh Jungkook. Dia begitu sakit hati melihat yeojachingu rapat dengan Taehyung. Tapi dia tahu pangkat nya di mana. Dia merupakan ahli termuda dalam bts dan tak mungkin dia ingin membenci hyung nya sendiri.
"Jungkook oppa! Mari lah ! Kita nak jalan dah ni"
"Ne ne ne , oppa datang ni"
Hari ini dorang bercadang untu ke funfair bersama. Jungkook baru sahaja nak pergi berdua dengan yeojachingu nya tapi Taehyung pun teringin juga untuk menyertai mereka.
" Alah , Jungkook .. Bukan nya selalu kita lepak sesama kan?~ " kata Taehyung sambil tersenyum.
Jungkook memberikan senyuman nya yang manis kepada hyungnya walaupum dia terasa sakit hati kerana hyungnya merosakkan sesuana mereka.
" oppa ~ "
Jungkook meng 'hurm' kepada (nama)
" Jagi nak ya-- "
" (nama)-ah~ nak oppa belanjakn aiskrim? " Sampuk Taehyung.
" jinjja Tae oppa?! Kajja! " mereka pergi ke stand ice cream yang berdekatan.
" Jungkook oppa~ "
" hurm? "
(Nama) melihat reaksi muka Jungkook. Dia hairan , kenapa Jungkook langsung tidak bercakap dengan nya.
" oppa gwenchana? " (nama) mula risau dengannya , dia memegang dahi jungkook untuk memeriksa keadaannya.
" oppa sihat ke? Kalau tak kita boleh balik ~ " Jungkook menarik tangan (nama) dan membawa nya pergi sebelum tu
" hyung , hyung tunggu sini sekejap ye or pergi lah main dulu kat situ ke kat sini kat sana ke.. Watever lah , " Taehyung mengangguk sambil tersenyum sinis. Mereka pun meninggalkan Taehyung sendirian
" jealous lah tu "
-FERRIS WHEEL-
" jagiya... " Jungkook memulakan ayatnya.
" yes? "
" Jagi suka kat Taehyung hyung ke? " Soalan tersebut membuatkan (nama) ketawa.
" apa? Apa yang lucu nya? "
" oppa , Tae tu cuma kawan je lah~ tak lebih.. Dia cuma anggap (nama) ni macam adik nya sendiri " kata (nama) sambil ketawa kemudia dia terfikirkan sesuatu.
" oppa! Oppa jealous ke??? " Muka Jungkook tetiba menjadi merah
" tak lah , tak .. Buat apa nak jealous. Dia kan hyung oppa. Oppa tak jealous lah "
" yeke ni? Oh okeylah , jom lah .. Taehyung oppa nak ajak jagi pergi k-- "
" No , u will stay here with me until this end .. Im so jealous.. U know that "-end-
Mianhae sebb lambat = ̄ω ̄=
Req NaraKpopLovers