(this is a short story for readers)
(Nama) POV
Rasa takut kehilangan ada dalam diri ku. Beberapa hari yg lalu, aku dngar rumour yang Namjoon oppa ada hubungan ngan salah seorang fans nya. Aku x nak beritahu perkara ni ngan Oppa sebab aku risau hubungan kami akan jadi huruhara. Namjoon oppa aka namjachingu aku dah setahun. Pada masa itu aku bahagia ngan Namjoon tpi selepas ternampak rumour ni, Namjoon mula x rapat ngan aku.
Suatu hari, aku menunggu Namjoon oppa untuk pulang. Aku nak tanya kat dia tentang rumour ni. Selepas menunggu, Namjoon oppa pulang dengan muka yang letih. "Oppa, jagi nak tanya sikit boleh x??" Dia senyum kepada ku dan mengajak duduk kat sofa. Aku membuka hp ku dan menunjukkan rumour tersebut ngan Namjoon. Mata Namjoon yang keletihan trus menjadi terkejut. "Jagi.. jngan lah Jagiya percaya rumour ni" "Jangan percaya? JANGAN PERCAYA?! Jelas2 gambar oppa ngan yeoja tu ada kat cni!" Air mata ku mula menitis. Tanpa disedari, aku melutut d hadapan nya dan menangis "Oppa, Jagi x nak kehilangan oppa" kataku dalam tangisan. Tiba2 Namjoon memegang dagu ku dan kiss aku.
"Jagiya x kan kehilangan oppa" dia senyum macam takda apa yg berlaku. Aku memeluk nya dengan erat "Janji ngan jagiya yang oppa xkan tinggalkan jagi" dia kiss d dahi ku. "Jagiya x perlu percaya rumour yg dkeluar oleh media. Oppa janji xkan tinggalkan jagiya sebab you are my only one"