(Nama) POV
Hari ini aku ikut namjachingu aku taehyung untuk tengok practice dance dorang. Sampai je kat tempat practice dorang orang yg pertama greet aku adalah Jeon Jungkook. Dia macam abang/adik bagi ku. Dia memberikan aku satu pelukan. "I miss you so much noona/donsaeng" aku melihat reaksi Taehyung.Dia memaparkan muka yang meluat. Jungkook masih belum melepaskan pelukannya sehingga "yah! Jungkook! Jangan nak lama² sngat nak peluk..dia tu yeojachingu aku" Taehyung terus meleraikan pelukan kami berdua. Ahli yang lain termasuk Jungkook hanya tersenyum sinis "kenapa?? Jelez ke?" Kata rapmon "wohhoo!! Ada orang jelez lah!" Usik suga. "Alahh hyung.. bukan nya selalu pun" Jhope meletakkan tangannya di bahu taehyung. Taehyung dengan rasa marah trus menolak tngan Jhope dan direct keluar dari bilik. "Kenapa ngan dia tu" Jin tanya sambil memandang ku. "Rasa nya baik kau pujuk dia" Jimin menunjuk arah pintu. Aku mengangguk dan keluar mencari Taehyung.
TAEHYUNG POV
tak guna punya maknae! Berani dia peluk yeojachingu aku! Aku keluar dari bilik tu dan mengambil udara segar tiba² aku terdengar bunyi tapak kaki yang sangat halus. Aku dah kenal bunyi tapak kaki tu. My yeojachingu lah.
"Oppa" aku tidak memandangnya kerana aku masih marah lagi
"Oppa" dia memanggil nama ku lagi tpi kali suara nya macam yang mau menangis. Aku memusingkan badan ku untuk menghadap dia.
"Oppa..oppa marah ker??" Air mata nya mula jatuh. Aku mengelap dengan ibu jari ku."mianhae jagiya..memang btul apa hyung yang lain cakap.. oppa jelez..oppa jelez sangat bila nampak lelaki lain ngan jagiya.. oppa cuma takut nanti jagiya tinggalkan oppa and pergi ngan Jungkook..oppa tak nak perkara tu berlaku.." aku mencurahkan isi hati ngan dia. Dia mengetuk kepala ku sambil tersenyum "Pabo.. buat apa nak jelez.. oppa sepatutnya berterima kasih tau tak.. Jungkook yang settle kita dua supaya jadi couple""opss..oppa lupa.." dia mengetuk lagi kepalaku.."aish..sakit lah jagi"aku buat muka spuluh sen kat dia "itu sebab x fikir sebelum bertindak..Jagi nak oppa mintak maaf kat dorang yang lain" "aish..okay fine"(NAMA) POV
Aku menarik tangan Taehyung dan membawanya jumpa ngan oppa yang. Bila je kmi masuk, Taehyung trus minta maaf kat dorang. Dorang pun faham juga dan memaafkan Taehyung. Member yang sempat mengusik nya pasal ni. Aku tersenyum melihat gelagat mereka. He's just too Jealous..