Request By riddzila
- POV
Ahli bts ngan Minhye pergi ke funfair bersama. Jungkook dan Minhye adalah pasangan dlam kalangan mereka. "Jagiya..jom pergi kat sana.." Jungkook menunjuk ke arah rumah hantu tersebut. Minhye berundur sedikit. "Jagiya tkut ke? X pe..oppa..akan.." Jungkook merenung Minhye tepat di mata "melindungi Jagiya oppa"
Dorang berdua pun masuk. Ahli bts yg lain sibuk juga ngan permainan lain. Minhye berpaut pada baju Jungkook. Jungkook hnya tersenyum melihat gelagat Minhye yg ketakutan. Jungkook menganggap Minhye sngat comel plus kyeopta bila tkut. Bila jer Hantu tu keluar pasti Minhye akan menyorok belakang Jungkook. 'Kyeopta my Jagiya..' hnya itu yg terlintas di fikiran Jungkook.
Apabila selesai Minhye memukuk belakang Jungkook "Ouch..Sakutlah.." Jungkook merungut "itu sebab bawa jagiya masuk Ghost house tu.." Minhye berpura pura untuk merajuk. Minhye sngat suka bila Jungkook memujuk Minhye sebab Jungkook pndai berkata-kata. Dia juga anggap ianya oerkara yg sngat comel bila Jungkook memujuknya. Jungkook memeluk nya dri belakang. "Jngan lah merajuk..oppa gurau jer.." jungkook memusingkan bdan minhye untk menghadap nya lalu dia Kiss Minhye.. (So cute!) "Oppa x kn bawa jagiya ke sna lagi okey" Minhye menganggukkan kpla nya. "Jomlah.. hyung yg lain mesti menunggu" dorang pun mnyertai ahli Bts yg lain.
Okee done..! X lah sedih sngat tpi sya buat romance sbb sya x pndai sngat buat fanfic sedih.. #^_^#