But I can be the one, be the one tonight..
Dzisiaj sobotą i zgodziłam się wyjść z Harry'm. Nie do końca byłam przekonana co do tego, żeby mówić na to randką. Harry cały czas to tak nazywał, ale ja wolałam wersje "przyjacielskie spotkanie".
- Wychodzę. - oznajmiłam przechodząc przez salon.
- Zaczekaj. - zatrzymał mnie głos taty. Myślałam, że uda mi się przejść bez żadnego "ale". - Gdzie idziesz ?
- Spotkać się z.. kimś. - nie byłam pewna czy tata będzie zadowolony, że spotykam się z chłopakiem.
- Jeśli to ten co był tu wcześniej to powiedz mu, żeby od razu nie pakował ci języka do ust.
- Oh.. tato. - jęknęłam i pośpiesznie wyszłam z domu. Mój tata prowadzi wychowanie bezstresowe czyli "róbcie co chcecie, tylko nie takie rzeczy za które będę wezwany do szkoły albo na policje, bo wtedy to będzie źle".
*****
Harry zabrał mnie na kręgle. Muszę przyznać, że to inne niż typowe miejsce randek. Zazwyczaj chodziłam z chłopakami do kawiarni czy też do kina. Chociaż też jakoś za wiele tych chłopaków nie interesuje się mną.
- Leila !
- Co ? - oderwałam wzrok od blondyna, który właśnie zbił wszystkie kręgle jednym ruchem. Był nieziemsko przystojny, ale niestety przyszedł tu z dziewczyną.
- Nie słuchasz mnie. - powiedział jakby obrażony.
- Wybacz, o czym mówiłeś ?
- Niedługo w nas w szkole będzie mecz i chcesz przyjść mi pokibicować ?
- Jasne. W sobotę ? Coś już obiło mi się o uszy.
- Tak, sobota. Potem chciałbym cię gdzieś zabrać.
- Znowu ? - zachichotałam.
- A nie podoba ci się moje towarzystwo ?
- Nie mogę narzekać, ale jesteś tylko troszkę zawstydzający. - pokazałam mu pomiędzy palcami małą przestrzeń na co się zaśmiał. Usłyszałam głośny śmiech i pisk po chwili, więc odwróciłam głowę w kierunku chłopaka, który wcześniej zwrócił moją uwagę. Razem z tą dziewczyną stali obok swojego stolika i przytulali się.
- Znowu ignorujesz mnie dla tego blondyna. - prychnął Harry.
- Nie jesteś jedyny na tym świecie. - rzuciłam w jego stronę chrupką, a on złapał ją pomiędzy zęby. Cwaniak..
- Ale dzisiaj wieczorem mogę być tym jedynym dla ciebie, jeśli tylko chcesz.
_______________
randka czy nie randka oto jest pytanie >>>
Następne rozdziały będą miały miano "informatorów" xdd Tam dowiecie się parę rzeczy o Leili i Harry'm :)
Więc... no.. ja lecę na różaniec ;-;(spotkania do bierzmowania tak bardzo..)
.. i do następnego ! xx