12

5.7K 396 16
                                    

Baby, I'm perfect, baby I'm perfect for you ....

And if you like midnight driving with the windows down...

- Nie panikuj, Leila. - zachichotał Harry, kiedy zaczęłam mówić mu o konsekwencjach jakie mogą nas spotkać, jeśli policja nas zatrzyma.

- Harry, powinnam się teraz uczyć. O mój boże uważaj ! - pisnęłam.

- Nie będziesz moim ulubionym pasażerem na pewno. - mruknął omijając zaspy na poboczu. - Wyluzuj się i ciesz przejażdżką.

- Jak mam się cieszyć, kiedy ty nawet nie masz prawa jazdy ?! Mój tata mnie udusi kiedy się o tym dowie ?!

- Czy ty mu to powiesz ?

- Oszalałeś ? Nie.

- Ja też mu nie powiem i po sprawie. - wyszczerzył się w moim kierunku.

- Patrz na drogę. - wywrócił oczami i włączył radio. Zachęcał mnie do śpiewania z nim, ale nie byłam w stanie, bo ciągle się bałam. Cholera przecież to takie nieodpowiedzialne !

- To jestem idealny, kochanie jestem dla ciebie idealny... - zanucił trzymając moją dłoń. No, ale jest kochany tak czy inaczej. Kolejny raz przez głowę przeszło mi, że zwariował kiedy otworzył okno i wychylił przez nie głowę.

- Wariacie, przeziębisz się. - powiedziałam ze śmiechem.

- Kocham cie Leila ! - krzyknął, a ja znieruchomiałam. Czy on mówi poważnie ? Zatrzymał się na jakimś pustym parkingu, którego oświetlały tylko dwie lampy. Wtedy przestałam myśleć o jakichkolwiek konsekwencjach. Wgramoliłam mu się na kolana i przytuliłam do jego torsu.

- Też cię kocham. - wyszeptałam nieśmiało kiedy objął mnie ramieniem.

*****

Harry odwiózł mnie do domu kiedy zbliżała się trzecia nad ranem. Podobało mi się, chociaż na początku uważałam to za nieodpowiedzialne i głupie.

- Jeśli lubisz jeździć o północy po mieście z otwartymi szybami, to możemy to powtórzyć.

- Na pewno nie tak szybko. - zaśmiałam się. - Miłej nocy, Harry. - pocałowałam go.

- Dobranoc, Leila. Kocham cię.

- Kocham cię. - powiedziałam z uśmiechem. Jestem taka szczęśliwa, że nie wiem czy dzisiaj zasnę.

_____________________

nie wierzycie w umiejętności Harry'ego >>>>

Już chcieliście, żeby mieli wypadek ? :c 

Chyba nie muszę wam przypominać, że jeśli chcecie dramy to nie u mnie :/ Będzie jedna ale to później :)

Miłego wieczoru i do następnego weekendu ! x


Perfect | h.sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz