Chapter 1:
'Jesy can i speak to you, alone?' vraagt Luke 'ehm sure' antwoord ik en de rest loopt naar de bankjes aan de andere kant van de straat. 'Jesy i' Luke zucht een keer en zegt ' Jesy i'm your brother'
Chapter 4:
Dan vergroten Nialls ogen zijn blik hangt op mijn pols, ik zie dat mijn vest iets omlaag is gegaan. 'Shit' mompel ik 'Jessica waarom? Waarom?' vraagt Niall en ik haal mijn schouders op. Hij loopt op me af en ik probeer weer los te komen, Niall pakt mijn pols over van Liam en Liam gaat weer zitten. 'Waarom? Waarom Snijden?' fluistert Niall als hij mijn vest verder omlaag doet.
Chapter 15:
Karlijn Smith
Louis en Harry trekken me hun hotelkamer in en zetten me op het bed. Het valt me nu pas op dat er maar 1 bed is 'Larry Stylinson is echt he?' zeg ik zacht en ze knikken voorzichtig. En Louis krijgt tranen in zijn ogen, 'we mogen niet samen zijn van het management in het openbaar' zegt hij zacht en een traan glijd over zijn wang. En Harry slaat zijn armen om hem heen, ik sta op en knuffel ze. 'Hey ik zeg niets' zeg ik en ze kijken me dankbaar aan. 'Dank je' zegt Louis schor en ze knuffelen me.
Chapter 19:
Niall Horan
Ik sta op het podium we zwaaien naar de fans, dan rent een man met pistool het podium op. Jessica, Little mix en 5sos rennen het podium op 'laat ons met rust' roept Jessica 'nee nooit jij bent mijn dochter maar als je niet meer bij ons wilt wonen schiet ik ze allemaal neer ik begin met die blonde daar' grijnst hij en hij wijst naar mij. Verschrikt zie ik iedereen naar mij kijken inclusief de fans, 'nee neem mij maar maar laat hun met rust'. Shit dit doet me denken aan Jessica's droom. De man schiet en ik hoor de fans gillen, Jessica springt voor me en vangt de kogel op. Ze valt op de grond en fluistert 'ik houd van jullie allemaal' dan sluit ze haar ogen.
Chapter 25:
Uitgeput hangen Niall en ik aan elkaar. 'Wij hebben echt geen conditie' hijgt Niall 'of we hebben gewoon een laag energieniveau' hijg ik en hij knikt. Ik gil wanneer er een flesje water over mij heen wordt gegooit, ook Niall krijgt een flesje over zich heen. 'Verdorie Louis' schreeuwen we tegelijk en we sprinten achter hem aan.
Chapter 30:
We staan nu bij de danszaal. Salute van little mix klinkt er door de zaal, we zien Jessica dansen. En dan niet gewoon dansen nee echt op een hoog niveau. Vol trots kijkt Luke naar haar, 'dat is mijn sis jongens' fluisterd hij trots. Ik volg elke beweging die ze maakt, haar lichaam die elke beweging vloeiend maakt. Haar mooie lange haren di- 'hey Ni emmer nodig' onderbreekt een grinnikende Louis mijn gedachten en ik kijk hem niet begrijpend aan 'je staart gast' grinnikt hij en ik bloos. Dan springt de muziek over op good enough van little mix, Jessica staat stil haar schouders beginnen licht te schokken. 'Hui-huilt ze n-nou' stamelt Michael verbaasd en Jessica zakt door haar knieën en haar schouders schokken nog meer van het huilen.
JE LEEST
I'm Luke's sister (Deel 2)
FanfictionJessica is gelukkig met haar broer en vele vrienden en natuurlijk haar beste vriendin Karlijn. Maar dan wordt haar leven op zijn kop gezet, hoe zou dat aflopen? En hoe gaat het met de liefde? En met Larry? En Zerrie? De sisterserie: Deel 1: sister o...