Song: let her go ~ Passenger
Jessica
Met grote ogen kijkt ik naar zijn mobiel, 'o my god Demi Lovato wil deze goreografie gebruiken' stuiterd ik en Niall knikt 'o my god' gil ik en ik vlieg hem om de hals. Alle dansers behalve Charlotte zijn weg, 'uhm ik uh wou nog even dansen dus uh' zegt Charlotte ongemakelijk 'maakt niet uit ik moet toch weer neer de rest voordat' zegt Niall en hij begint op zijn vinger mee te tellen 'Zayn energy gaat drinken en die aan Louis geeft, Louis en Zayn door de energy te hyper wordten en iedereen gaan irriteren, Liam compleet gestrest raakt door Louis en Zayn die te hyper zijn en dat ik er niet omdat we straks een concert hebben oh en niet te vergeten dat Harry mij dan gaat zoeken waardoor hij ook weg is en Liam nog gestresder raakt wat Louis en Zayn geweldig vinden en hem dan net zo lang gaan treiteren todat hij boos wordt en dan gaan ze de crew iriteren'.Met grote ogen van verbazing kijkt Charlotte ons aan. 'Dit is vaker gebeurt' zeggen Niall en ik in koor 'aha' zegt Charlotte begrijpend, 'Ni stuur Lou als hij klaar is hier maar naartoe dan hebben jullie drie en de crew even rust aangezien Hazz waarschijnlijk met Lou mee gaat' zeg ik en Niall knikt.
'Char ken je het liedje let her go van Passenger' vraag ik en ze knikt 'kijk Louis kan piano spelen oftewel hij speelt het liedje en als Harry meekomt kan hij die zingen en kun jij dansen' 'dans je niet mee dan?' vraagt Charlotte 'als Hazz meekomt komt wel anders ga ik wel zingen' ze knikt.
Louis stuiterd de zaal binnen 'jullie hadden me nodig?' vraagt hij en ik leg het uit. 'Weet je we kunnen ook gewoon op het podium en de binnenkomende fans verasssen' zegt Louis en we stemmen in en lopen met z'n drieëen naar het podium, Louis neemt plaats achter het pianoding (kom niet op de naam) ik pak een van de microfoons backstage mee en Charlotte gaat klaar staan. Louis begint te spelen, Charlotte te dansen en ik te zingen (zie media). De fans die binnekomen beginnen te gillen net als bij een echt concert en backstage doen ze de lichten net zoals bij het echte concert.
Ze dacht dat ze veilig was, maar hij wou haar nogsteeds terug. Ze dacht dat ze hem nooit meer zou zien maar ze zou hem sneller zien dan ze dacht, en ze zou niet langer meer gelukkig zijn...
××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Sorreeeeeeh voor het lange niet updaten en dit slechte chapter. Maar ik heb dus griep *zucht* maar oke, maak je klaar voor een grote dramatische Cliffordhanger (snap je hem cliffordhanger) en het einde van deel twee......
JE LEEST
I'm Luke's sister (Deel 2)
Fiksi PenggemarJessica is gelukkig met haar broer en vele vrienden en natuurlijk haar beste vriendin Karlijn. Maar dan wordt haar leven op zijn kop gezet, hoe zou dat aflopen? En hoe gaat het met de liefde? En met Larry? En Zerrie? De sisterserie: Deel 1: sister o...