chapter 13

2.2K 92 17
                                    

Niall
'Echt?' vraag ik en Liam knikt 'wanneer heeft ze gisteren voor het laatst gegeten?' vraagt hij zo zodat de fans het niet horen, en ik leg mijn hand over de microfoon. 'uh' zegt ik 'gisterochtend' zegt Ashton 'doordat ze niet genoeg heeft gegeten is ze flauwgevallen' zeg Liam in microfoon 'alles komt weer goed dus maak jullie geen zorgen' stelt hij de fans gerust. Luke loopt het podium op terwijl hij zijn gitaar weer om doet 'ze is wakker' zegt hij en ik zucht opgelucht. Liam en ik zwaaien naar de fans en lopen backstage, zodra we uit het zicht zijn rennen we naar de kleedkamer. Liam gooit de deur open en we lopen naar binnen 'doe ons dit nooit meer aan wil je' zeg ik terwijl ik Jessica in een knuffel trek, ze knikt zwakjes.

Jessica
Ik leg mijn hoofd op Nialls schouder 'ben je moe schat?' vraagt hij en ik knik slaperig 'we zijn bijna bij het hotel' mompelt hij en ik knik dan zakken mijn ogen dicht en val ik in slaap.

Langzaam open ik mijn ogen en zie dat Niall, liam en Harry al wakker zijn en dat Louis nog slaapt, wacht wat?! 'Guys wat doen jullie hier' vraag ik verbaasd 'oh we zijn hier gisteravond tijdens het filmkijken in slaap gevallen' zegt Harry. Louis komt langzaam omhoog 'hmm' murmelt hij met zijn ogen halfdicht 'een goedemorgen Tommo' zeggen Niall en Liam in koor en Louis mompelt wat. Harry schuift naar Louis toe en drukt een kus op zijn lippen, 'mornong boo' 'morning Hazz. Ik rol het bed uit en sjok naar mijn koffer en haal er een broek en trui uit [zie media] en Liam staat op 'ik ga me omkleden tot zo' 'bye' roepen we in koor en hij loopt weg. Ik trek de broek en de trui aan 'schaam je je niet dat wij je zien?' vraagt Louis verbaasd 'neh Niall heeft me al vaker zo gezien en ik vertrouw jullie' ze knikken en Harry krijgt een grijns op zijn gezicht 'ja want Niall heeft je ook al eens in minder kleding gezien' grijnst hij en Niall wordt rood en ik verkoop Harry een mep. 'Don't touch my boyfriend' zegt Louis nep-boos 'sorreeeh kun je me ooit vergeven?' smeek ik 'tuurlijk sissie' en Louis knuffelt me. We krijgen beide een jaloerze blik toegeworpen van Niall en Harry 'oh liefie je weet toch dat ik alleen van jou houd' zeggen Louis en ik tegelijk en we treken ze in een groepsknuffel. Er wordt op de deur geklopt 'komen jullie we moeten een middelbare hier in de buurt bezoeken' klinkt de stem van Luke en ik spring in mijn schoenen en trek een paar handschoenen zonder toppen aan [and again zie media] en ik trek mijn jack aan en we lopen naar buiten. 'Op naar school' mompel ik en Jade schiet in de lach van mijn reactie 'ach zo erg kan het toch niet zijn, er gebeurt vast niets ergs' zegt Jesy en we stappen in de auto.

Maar wat ze niet wisten is dat Jessica's adoptievader haar nogsteeds terug wou en zich niet laat stoppen door niets en door niemand....... Tam tam tam taaaaaaaam

Cliffhanger woehoe best een lang chappie vind ik 530 woorden hope you liked it xJ

I'm Luke's sister (Deel 2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu