chapter 6

2K 101 8
                                    

Luke Hemmings

Ik zie Jessica en Niall naar ons toe komen lopen met Louis en Harry achter hun aan. Jessica en Niall gaan zo ver mogelijk van me vandaan zitten, verbaasd kijk ik ze aan. 'Jess Ni wat is er?' vraag ik 'ni-niks Luke' zegt Jessica snel, te snel. Ondertussen komen Louis en Harry niet meer bij, 'ze hebben' brengt Louis uit en hij schiet weer in de lach 'waag het Tomlinson' zegt Jessica 'ze hebben se' kan Harry net uitbrengen voor hij weer in de lach schiet. Ik kijk de rest aan, Liam haalt zijn schouders op en de rest kijkt ook verbaasd. 'Styles bek dicht' gromt Niall, dan valt Harry van zijn stoel en Louis valt ook bovenop hem. 'Guys als jullie seks willen hebben doe dat dan in jullie hotelkamer maar niet hier' mompelt Zayn, schijnbaar een slechte woordkeuze want nu komen ze helemaal niet meer bij.

'Ni wat is dat?' vraagt Liam en hij schuift de hals van Nialls shirt opzij, 'goh alweer zo laat wij gaan' zegt Jessica en ze staat met Niall op en ze lopen snel weg. 'HEMMINGS HIERRRR JIJ' roep ik door het restaurant 'HORAN BLIJF' roept Liam. Ze kijken elkaar aan, Louis en Harry sluipen ook weg. 'TOMLINSON HIERRRR' 'STYLES WAAG HET' roepen Zayn en Perrie, alle vier gaan ze weer zitten.

I'm Luke's sister (Deel 2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu