|de 1D-boys lopen net het podium af na hun optreden|
Liam
Zayn hangt half aan me, hij is echt moe net als Louis die weer aan Harry hangt. 'Zayn... Zayn.... Zee wakker worden' zeg ik terwijl ik Zayn door elkaar schud 'mmhmm' krijg ik terug. Ik zucht diep en kijk de rest aan 'wat moeten we met deze twee doen' zeg ik en ik wijs naar Louis en Zayn. 'Ik neem Boo wel op mijn rug doe jij Zayn?' vraagt Harry en ik knik. 'Nou hup Zayn klim op mijn rug' zeg ik en ga net als Harry en Niall door mijn knieën, Zayn klimt moe op mijn rug. Louis op die van Harry en Jessica op die van Niall. Als Zayn en Louis moe zijn dan zijn het net kleine kinderen, ze willen graag getild en geknuffeld worden.Zodra we buiten komen barst het gegil los, 'shit' mompel ik als Zayn van mijn rug dreigt te vallen omdat hij in slaap is gevallen. 'Ni help' roep ik en Jessica glijd van Nialls rug en ze komen naar me toe en vangen Zayn op, 'waarom is hij eigenlijk zo moe, zo is hij normaal nooit' mompel ik 'hij mist Pezz' antwoord Jessica 'aha' mompel ik. 'Til jij of ik?' vraagt Niall 'ik til wel' antwoord ik en ik til Zayn op door een arm bij zijn knieholtes en onder zijn rug te doen.
Jessica
Ik deel wat handtekeningen uit en spring het busje in. Zayn is nu half wakker en kijkt slaperig uit zijn oogen en ik moet zeggen het ziet er vreselijk schattig uit, Louis ligt met zijn hoofd op Harry's schoot en Harry aait door zijn haar. Een ahw-geluidje verlaat mijn mond waardoor Louis slaperig opkijkt 'mmh?' murmelt hij 'shh ga maar weer slapen lieverd' zegt Harry zacht, Louis gaat weer liggen en Niall kruipt op mijn schoot en drukt zijn gezicht in mijn nek.'Ni wat is er' vraag ik geschrokken als ik tranen voel lopen in mijn nek, 'e-er z-zij ee-een m-meis-sje d-dat i-ik n-ni-iet-' 'shhhh' onderbreek ik hem 'dat je niet in de band hoort?' vraag ik en ik voel hem knikken. 'Ach liefje toch' mompel ik Harry opent zijn mond maar ik houd hem tegen door mijn hand op te steken 'shhhhh rustig Ni rustig' sus ik hem. Ik duw hem zachtjes van me af zodat ik hem kan aankijken 'kijk me eens aan' zeg ik en ik til zijn hoofd op 'Ni luister One Direction zonder jou is het zrlfde als uhm 5sos zonder instrumenten, en als je het niet geloofd vraag het Liam en Harry maar' zeg ik en ik veeg zijn tranen weg 'waarom niet aan Zayn en Louis, vi-vinden d-die we-wel d-dat-' ik onderbreek hem 'nee maar ze slapen' zeg ik droog en wijs naar Louis en Zayn die slapen.
'He zonder jou is het geen Brits-Ierse band Ni' zegt Liam die naast me zit en hij aait even door Nialls haar 'Ni wat moeten we zonder onze kleine Ier, zonder jou heeft Jessica niks te doen' zegt Harry. 'He hoezo dat nou weer dan' zeg ik verbaasd 'ik ben helemaal niet klein' zegt Niall eigenwijs, 'je bent toch onze babysitter, nou je moet het meeste op Louis, Zayn en Niall letten. Oh en Niall je bent echt wel klein' ik knik en Niall gromt wat.
Bij het hotel aangekomen, race ik naar boven en bonk op de hoteldeur van Luke & Ashton. Luke doet open en kijkt me verbaasd aan, 'Jess wat-' ik onderbreek hem door hem om de hals te vliegen 'het spijt me zo' snik ik 'mij ook' snikt hij. 'Ahw zijn jullie weer vriendjes' zegt Michael op een kinderachtig toontje 'nee we zijn weer bro en sis' zeg ik en geef Michael een duw. Ik laat Luke los en zie de rest de lift uit stappen, 'gosh die dude is zwaar' hijgt Liam -die Zayn tilt aangezien hij slaapt- 'kan iemand onze kamer openen' klinkt Harry's stem -Harry tilt trouwens een slapende Louis-. Nadat iedereen in bed ligt kijk ik Niall aan, we lopen onze kamer binnen.
Hij drukt me tegen de muur en kijkt me met zijn ijsblauwe ogen aan, 'love you' mompeld hij terwijl hij me zoent 'love you to' mompel ik tegen zijn lippen. 'Forever and always' fluisterd hij als hij me los laat, 'forever and always' fluister ik terug.
743 woorden || ahw was dat laatste stukje niet cute? Ik vind van wel. Het liedje dat ik heb toegevoegd is if i could fly van one direction ik vind het een van de mooiste nummers van het album.
Mensen het op een na laatste chappie komt er aan wow dat gaat snel maar ik ga van af nu elk chappie proberen een vraag bij het chappie te zetten waarvan ik het leuk zou vi den als je die zou beantwoorden. En yeey ik ben nogsteeds ziek whoehoe |noteer het sarcasme|.
Q: wst is jouw favo liedje van made in the a.m.?
JE LEEST
I'm Luke's sister (Deel 2)
FanficJessica is gelukkig met haar broer en vele vrienden en natuurlijk haar beste vriendin Karlijn. Maar dan wordt haar leven op zijn kop gezet, hoe zou dat aflopen? En hoe gaat het met de liefde? En met Larry? En Zerrie? De sisterserie: Deel 1: sister o...