Jessica
Ik gooi de deur open en twee geschrokken jongens kijken me aan, 'Luke Robert Hemmings' sis ik kwaad 'oh oh je hebt problemen Lucas' mompelt Michael. 'Jess wat is er' vraagt hij verbaasd 'hoe durf je het ze te vertellen terwijl je wist dat ik het zelf wilde vertellen, nou' sis ik.'Ik uh ik' stamelt Luke 'je vertelde het steeds maar niet en en ik wist niet meer wat ik moest doen en en-' 'JE HAD HET VERDOMME OOK GEWOON KUNNEN ZEGGEN, MAAR NEE MENEER GAAT HET GELIJK AAN IEDEREEN VERTELLEN' raas ik woedend, tijdens het praten stond Luke op. 'Wie heb je het nog meer verteld' fluister ik 'mam en pap' stottert hij, ik duw hem met zijn rug keihard tegen de muur 'hoe kun je' fluister ik van woede. Bang kijkt hij me aan twee sterke armen trekken me bij Luke weg, ik stribbel hevig tegen. Nog twee armen trekken me weg, 'hoe kun je' roep ik huilend. Ik zak huilend op de grond neer 'hoe kon hij' fluister ik snikkend, ik kijk recht in de bezorgde ogen van Niall en Louis. 'Hij heeft het mijn ouders verteld' fluister ik 'i-ik ik haat hem' zeg ik twijfelend, 'ik haat hem & dit zal ik hem niet zo maar vergeven' zeg ik zeker van mijn zaak. De twee jongens voor me kijken elkaar aan.
Mensen ik heb een probleem, er hebben tot nu toe een paar meiden auditie gedaan voor Liams vriendin maar ik kan niet kiezen kunnen jullie me helpen. Zeg in een comment hier onder óf hun naam óf het nummer wat er staat.
1. xR0xannex
Roxanne
21
Blond haar
Blauwe ogen
1,75 m
Heeft zomersproetjes
Bij vrienden/bekenden druk
Kan goed met kinderen omgaan
Is verpleegster in het ziekenhuis
Boek: in het echt geen
Film: the Hungergames2.StefaniePeelen
Stefanie
20
Bruin haar
Groene ogen
1,73 m
Heeft sproetjes
Soms druk, maar meestal aardig
Is journaliste
Boek: weeffout in onze sterren
Films: the Hungergames, Divergent3. rooske01
Roos
20
Bruin haar
Bruin-groene ogen
1,78 m
Zomersproetjes
Zorgzaam
Bij bekenden hyper & druk
Fotograve
Boek: the fault in our stars
Film: intouchable4.sylvanah12
Lisa
20
Licht-blond haar
Blauw-groene ogen
Zomersproetjes
1,75 m
Zorgzaam, druk, hyper, aardig & soms verlegen
Kan goed met kinderen omgaan
Fotograve
The Hungergames
Boy 7Ook heb ik nog een vraag voor de auditanten:
Zouden jullie mij VANDAAG of MORGEN een priveberichtje sturen want ik heb nog een paar vragen.Je kan nog tot vanavond 19.00 auditeren.
JE LEEST
I'm Luke's sister (Deel 2)
FanficJessica is gelukkig met haar broer en vele vrienden en natuurlijk haar beste vriendin Karlijn. Maar dan wordt haar leven op zijn kop gezet, hoe zou dat aflopen? En hoe gaat het met de liefde? En met Larry? En Zerrie? De sisterserie: Deel 1: sister o...