chapter 25

1.7K 78 5
                                    

Jessica
Ik wordt wakker en glijd soepel uit Nialls greep. Langzaam komt hij omhoog en wrijft in zijn ogen als een klein schattig jongetje, wat hij eigenlijk ook is. Ik trek een sportBH & een spprtbroekje aan. Ik trek na een blik van Niall een vest aan rn wacht tot hij klaar is.

'Guys bij het concertgebouw zit toch een danszaal?' vraag ik 'ja hoezo?' vraagt Luke maar ik negeer hem, 'Jess hoezo?' dringt Michael aan 'gewoon ik moet wat woede en verdriet kwijt' mompel ik. 'Je hebt toch niet......' stamelt Perrie met grote ogen, ik schud snel mijn hoofd. Opgelucht kijken ze me aan, 'okay boys and girls morgen vertrekken de jongens & Jessica naar Australië en little mix gaat weer naar Engeland hun families bezoeken en verder werken aan hun nieuwe album' zegt Paul en we knikken.

Ik trek mijn schoendingen aan en begin te dansen [zie media ➡ video]. Ik ril van de kou als ik de kleedkamer binnenloop, Niall trek het blousje dat hij vandaag aanhad uit een slaat die lief om mijn schouders. Ik kruip op zijn schoot dicht tegen hem aan en begin te huilen.

Niall
Geschrokken kijken we naar Jessica die op mijn schoot ligt te huilen, 'shhhhh' sus ik en wrijf over haar rug. 'Ik wil geen ruzie met Luke' snikt ze 'shhhh waarom zeg je dat niet gewoon tegen hem' sus ik haar. 'Omdat ik nogsteeds kwaad op hem ben' snikt ze. Louis staat op van Harry's schoot en knielt naast ons neer 'luister nou lieverd hij wilt ook geen ruzie, en we weten en hij weet het ook dat hij het niet tegen ons hat mogen zeggen' zegt Louis 'en hij had het zeker niet tegen je ouders mogen zeggen. Maar je kunt niet voor altijd boos op hem blijven, want je hebt hem nodig. Net als Ni Greg nodig heeft, en ik mijn zusjes en de rest ook hun broers en zussen, dus maak het goed met hem oke?' ze knikt 'ik zal het proberen Lou' snuft ze.

I'm Luke's sister (Deel 2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu