Luke
We zitten ons te vervelen in de hotelkamer van mij en Ashton, met we bedoel ik Zayn, Liam, Harry, Louis, Niall, Jessica, Michael, Calum, Ashton en ik. De meiden hebben een intervieuw en zijn net weg gegaan. 'Guys' zegt Jessica plotseling 'we zitten in een hotel met zwembad toch?' vraagt ze en we knikken 'waarom gaan we dan niet zwemmen' vraagt ze en gelijk spring Michael en Louis hyper door de kamer. Ach ja waarom ook niet, en ik begin mee te springen net als de andere jongens. 'Dude's moeten we niet omkleden?' zegt Jessica, we staan stil en kijken haar aan. Ik duw samen met Ashton iedereen de kamer uit en kleed me om. We lopen onze kamer uit de gang op, ik zie dat bijna iedereen zwemkleding aan heeft. Jessica heeft een spijkershort aan met een wit bloesje, 'uh Jess ga je niet zwemmen' vraagt Louis verbaasd 'jawel ik heb mijn bikini hier onderaan' antwoord ze en we maken een ''oooh'' geluid.Ik gooi mijn handdoek op een van de bedjes en maak een bommetje in het water. Jessica trekt haar bloesje en broekje uit, ik zie vaag iets op Jessica's schouder. Ze springt naast me in het water, 'Jess wat is dat op je schouder' vraag ik 'dat is het litteken van die schotwond' ik zucht en kijk haar aan 'oh dit' zegt ze en ze draait zich om en wijst op haar rechterschouderblad. En ik knik 'dat Lukey het nou een tatoeage [zie media maar dan als tatoeage op haar rechterschouderblad]' zegt ze en ze klimt soepel het zwembad uit. Ze duikt weer het water in, ze duikt zo soepel dat er bijna geen spettertje is. Ik zwem richting de jongens en ga achter Michael staan/zwemmen, ik leg mijn vinger op mijn lippen. In een beweging leg ik mijn handen op zijn schouders en druk hem onder water, doordat hij schrok van mijn handen op zijn schouders bogon hij te schreeuwen en toen hij onder water ging schreeuwde hij nog dus het klonk ongeveer zo 'aaaaaaaajgvkcjivjkb' we schieten in de lach. 'Guys wisten jullie dat Jessica een tatoeage heeft' iedereen bahalve Niall schudt hun hoofd, Niall staat met Jessica te pra-zoenen. 'Ze heeft een muzieksleutel op haar rechterschouderblad' 'vet' 'nice' enz reageren de jongens en we dollen nog een beetje met elkaar.
Woorden: 389
happy new year 🎉🎆
JE LEEST
I'm Luke's sister (Deel 2)
FanfictieJessica is gelukkig met haar broer en vele vrienden en natuurlijk haar beste vriendin Karlijn. Maar dan wordt haar leven op zijn kop gezet, hoe zou dat aflopen? En hoe gaat het met de liefde? En met Larry? En Zerrie? De sisterserie: Deel 1: sister o...