chapter 29

1.6K 71 6
                                    

Ik waarschuw vast ik ga jullie binnenkort heel er pesten *gemeen lachje* xJ

Jessica
Ik wordt wakker van gepraat in onze slaapkamer, 'babe wakker worden' fluisterd Niall in mijn oor. Ik grom wat en rol het bed uit en val met een bonk op de grond 'au' zeg ik droog, waardoor weer wat gelach klinkt. 'Lekker aardig zijn jullie' mompel ik waardoor ze nog harder gaan lachen 'Jess, we willen graag gaan voetballen buiten dus ga je mee' smeekt Louis 'urg geen idee waarom ik dit zeg maar ok ik ga me' zucht ik.

Ik worstel me zelf uit het deken en sta op ik sjok naar mijn koffer en vis er een joggingsbroek en een paar schoenen uit [zie media], 'uh ik weet niet hoor maar je loopt nog steeds in Nialls shirt rond' 'ja donder op dan want dan kan ik een ander shirt aantrekken' snauw ik terug naar Harry die gelijk zijn handen in de lucht steekt. 'Sorry Hazz, ochtendhumeur en volgensmij ben ik nog erger dan Zayn' verondschuldig ik me, er wordt wat gemompeld en iedereen vertrekt naar het woonkamergedeelte. Ik trek een strak topje aan [zie media maar dan niet blauw maar wit] met een vest van Niall er over aan.

De jongens zijn aan het voetballen, het is 5sos vs Niall, Liam, Louis en Harry. Zayn is scheidsrechter, de jongens houden een korte pauze wat ik niet door heb. Er zijn best veel fans, ik maak een aantal salto's en een paar keer een radslag. De danscrew komt aangerent 'Jessica help!' roept Charlotte en ik trek mijn wenkbrauwen op 'waarmee?' vraag ik nieuwsgierig, 'nieuwe choreografie' antwoord Samuel 'sure'. Ik trek Nialls vest uit en leg dat voorzichtig op de grond, 'girls kunnen jullie op hakken dansen?' vraag ik met een grijns 'verbaasd kijken ze me aan maar knikken 'bij best song ever kunnen we gaan als van die kantoormensjes zeg ik en ze knikken enthousiast.

We beginnen te dansen , even voor de info we dansen streetdance. Wanneer we klaar zijn klinkt er een luid aplaus van de boys en de fans en andere mensen die zijn komen kijken, glimlachend kijk ik rond.

Dit is mijn leven en ik ben er trots op.

Niet wetend dst hij naar haar stond te kijken
Niet weten dat hij haar volgde overal waar ze heen ging
Niet wetend dat hij een plan had om haar terug te krijgen
Niet wetend dat hij dat plan binnenkort zou uitvoeren
Niet wetend dat dit een van de laatste momenten bij haar vrienden, vriendje en broer was

××××××××
Zoals ik al aan het begin heb gezecht ik ga jullie binnenkort zo erg pesten, mwhahaha kuch kuch *stikt half in haar gemene lachje*

Nog een chapter en dit boek is afgelopen :( maar wees gerust hier is de titel van boek drie:

Forever Luke's sister (deel 3)

Maar berijd je goed voor op de dramatische, hartverscheurende Cliffordhanger

Bye xJ

I'm Luke's sister (Deel 2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu