Niall Horan
Ik stop mijn mobiel weg en sta op 'wat ga je doen' vraagt Louis die gevangen zit in Harry's armen 'ik uh ik ben moe by guys' zeg ik en ik loop zo rustig mogelijk naar de deur. Als ik de deur achter me sluit sprint ik naar mijn en Jessica's hotelkamer, ik open de deur en zie Jessica in een sweater van mij met haar rug naar de deur op bed zitten. 'Hi' zeg ik zacht en ik sluit de deur, ik ga naast haar zitten en sla mijn arm om haar heen. 'Sorry' fluisterd ze zacht 'Jess wat heb je gedaan' zeg ik ookal heb ik een vermoeden waarvan ik hoop dat het niet waar is. Snikkend schuift ze haar mouw omhoog, ik zie verse sneden verschijnen die diep zijn. En als ik diep zeg bedoel ik ook diep. Ik trek haar tegen me aan 'he waarom?' vraag ik voorzichtig 'iedereen haat me' snikt ze, 'heb je Karlijn al geappt' vraag ik en ze schut haar hoofd. 'ze zit undercover ergens hier op aarde en ik ben zo bang dat ik haar verlies' snikt ze. Ik trek haar voorzichtig op schoot 'ik ga je helpen Jess, vanavond gaan wij op een date okey?' zeg ik en ze knikt.
Harry styles
'Ik vraag me af waar Ni naar toe ging' vraag ik terwijl ik Louis stevig knuffel, de rest knikt instemmend. Er wordt op onze deur geklopt en Louis wil opstaan 'Neeeeeeeeeeeeeeeeeee' roep ik en houd hem stevig vast. Zayn en Liam schieten in de lach. Louis wringt zich uit mijn greep en opent de deur, nep-verondwaardigt draai ik mijn rug naar Louis toe. Luke, Ashton, Michael en Calum die binnenkomen kijken me raar aan 'ahw is mijn Hazzie beledigt' zegt Louis op een kinderachtig stemmetje en ik knik. 'Nou moet Loulou hazzie dan maar weer blij maken' zegt hij maar voor hij MIJ kan kietelen kietel ik HEM. 'Ok-hahaha-ey haha ge-haha-na-haha-de' kan Louis nog maar net uitbrengen en ik stop. 'Fuck you' zegt Louis en hij staat op 'graag babe maar dat bewaren we voor als de rest weg is' antwoord ik met een knipoog. De rest komt intussen niet meer bij van het lachen, als iedereen weer rustig is zegt Luke opeens 'waar is Niall eigenlijk' en Liam zegt 'weten we niet hij zei dat hij moe was maar het is nog maar vijf uur en hij gaat NOOIT slapen voor het eten' 'zeg ik weet niet hoor maar er kan ook iets met Jessica zijn aangezien ze dezelfde kamer delen enzo' zegt Calum opeens 'fuck ja je hebt gelijk' zegt Luke en hij staat op.
JE LEEST
I'm Luke's sister (Deel 2)
FanficJessica is gelukkig met haar broer en vele vrienden en natuurlijk haar beste vriendin Karlijn. Maar dan wordt haar leven op zijn kop gezet, hoe zou dat aflopen? En hoe gaat het met de liefde? En met Larry? En Zerrie? De sisterserie: Deel 1: sister o...