chapter 19

1.9K 78 6
                                    

Niall
Ik wordt wakker omdat ik iemand naar me voel kijken, ik knipper met mijn ogen tegen het fellen licht en zie Jessica naar me staren. 'Morge' zeg ik met mijn -volgens Jessica- sexy ochtendstem 'morge' krijg ik terug. Jessica loopt naar de badkamer en ik kleed me snel om en snuffel in haar koffer. 'Ni wat doe je?' 'kleding voor je uitzoeken' antwoord ik, dan zie ik iets van zwarte soepele stof liggen en wil het pakken al er op de deur geklopt wordt. Jessica opent de deur en de rest loopt vrolijk kletsend naar binnen, nouja iedereen behalve Louis loopt. Louis zit half-slapend op Harry's rug, ik pak het zwarte ding en zie dat het een jurkje is [zie media links] 'wow Jess' stamelt Perrie 'wat?' vraagt Jessica en gelijk is iedereen stil 'dat jurkje' stamelt Perrie. 'Ow dat daar hoort dit bij' ze graait in de koffer en haalt twee balletschoenen uit [zie media rechts] 'o my god kun jij daar op dansen?' vraagt Jade verbaasd en Jessica knikt. 'Heb ik nooit verteld dat ik op hoog niveau heb gedanst? En dan streetdance, hiphop en klassiek ballet?' vraagt ze.

We schudden ons hoofd 'ik kan wel wat laten zien maar dan heb ik zo'n vloer als in een danszaal nodig' 'Paul regelt wel wat' zegt Ashton en ze knikt en trekt een kort spijkerbroekje aan met een wit bloesje en geen schoenen. Ze pakt het jurkje over en legt die op bed mét de balletschoenen, we lopen naar beneden voor ontbijt.

Wow mensen ik ben goed bezig twee updates in twee dagen whoopwhoop.

I'm Luke's sister (Deel 2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu