chapter 3

2.4K 98 2
                                    

Yeey new chaper omdat ik werdt volgespamt door een paar mensen *kuch* infra-roodborstje & xabigailllx *kuch* enjoy xJ

Jessica Hemmings

Ik zit na Niall en mijn gesprek rustig te tekenen [zie media] als er opeens op de deur gebonkt wordt, 'verwacht jij iemand Ni?' roep ik 'nee hoezo' zegt hij terwijl hij de badkamer uitloopt met alleen een boxer aan en een handoek in zijn nek hij heeft een freaking six-pack mensen!. Ik loop naar de deur en open hem (nogal logisch -_- #logica) in de deuropening staan acht jongens. 'Uhm hoi?' zeg ik 'guys wat is er' zegt Niall terwijl hij zijn haar droogt. 'We gaan zo eten' zegt Liam terwijl ze allemaal op de banken en het bed ploffen. Zayn zit met mijn tekenblok in zijn handen 'fuck' mompel ik en ik sprint op hem af, 'mag ik hem please terug' smeek ik 'hoezo?' vraagt hij 'het is echt bagger' 'nee Jess ik meen het het is echt mooi' en hij geeft het tekenblok door. 'Maar uh Jess en ik eten niet mee' zegt Niall terwijl hij een broek aantrekt 'hoezo' vraagt Luke verbaasd 'we hebben een date' en gelijk begint iedereen druk te praten als hij dat gezegt heeft. 'Ik ga naar de meiden kijken of een van hun nog een leuk jurkje heeft' zeg ik en ik loop naar de meiden toe.

'Omg hebben jullie echt een date' roept Perrie hyper en ik knik. 'Ik doe je haar' roept Perrie 'en ik doe je make-up' roept Jade vrolijk 'ik je nagels' zegt Leigh-Anne hyper 'ik zoek je kleren uit' roept Jesy. 'Maar eerst ga je douchen' roepen ze in koor en ik spring onder de douche.

Met een zucht doe ik een handdoek om mijn middel. Shit! Ze zien natuurlijk mijn sneden, nouja pech dan had ik het maar niet moeten doen. Ik open de deur Jesy kijkt op terwijl de rest rustig doorgaat. 'Jess wat heb je gedaan' zegt ze waardoor de rest ook opkijkt.

I'm Luke's sister (Deel 2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu