chapter 20

2.1K 83 3
                                    

Niall
Ik zie Jessica aan haar broodje plukken. Ik leun naar haar toe 'schat je moet wel eten' fluister ik 'geen honger' mompelt ze 'kom op een half broodje' smeek ik fluisterend, zuchtend neemt ze een hap. Nadat ze met heel veel tegenzin een broodje en een glas water (idk why water, vraag het niet aan mij zij wou het) staat ze op en sprint naar ... ja waar naartoe eigenlijk, na tien minuten is ze terug. Ze heeft nu een zwart-roze short en een roze-oranje sportBH aan, in haar handen heeft ze een topje en haar balletschoenen. 'Kun je deze vasthouden' zegt ze en ze geeft Luke de schoenen en trekt het topje aan. Paul loopt op ons af 'uh Jess ze konden alleen een ruimte beschikbaar stellen in ruil voor een optreden' zegt hij 'oh dat kunnen we wel toch jongens' zegt Michael hyper, Paul kucht even 'ze wouden een optreden van jou Jess' zegt hij en Michael kijkt hem zo verbijsterd aan dat wij in de lach schieten. 'Haha lekker voor je Mike' grijnst Jessica 'nee natuurlijk geef ik een optreden, maar kunnen we er nu terecht?' vraagt ze en Paul knikt.

Jessica
'Wow' stamelt Niall, ik grinnik. 'Kunnen jullie tegen de muur gaan zitten please want anders zitten jullie in de weg' ze knikken en boys, girls en Paul gaan tegen de muur zitten. Ik maak een handstand en spreid mijn benen net als in een split, ik merk dat het broekje mijn beweging belemmert en ik ga weer gewoon staan 'mmmh' mompel ik 'guys ik ga even iets anders aantrekken, zoeken jullie maar een liedje' en ik sprint weg. Ik trek snel het zwarte jurkje aan en doe mijn haar in een staart en ren weer naar beneden, ik zwaai naar de fans waardpor ze nog harder gaan gillen.

Luke
Wanneer Jessica weer de zaal weer binnen komt heeft ze het zwarte jurkje aan en een staart in. 'Moet je je schoen dingen hebben' vraag ik en ze schud haar hoofd. 'Eerst opwarmen' zegt ze en ze maakt weer een handstand en laat haar onderlichaam zakken en eindigt in een split, ze zit niet op de grond maar steunt op haar handen. Ze staat op en pakt de schoenen en trekt ze aan, 'welk liedje?' vraagt ze 'chandelier van Sia' zegt Calum en ze knikt. Ik zet de muziek aan en vol bewondering kijk ik hoe ze danst [zie media ➡ video]. Als ze klaar is is het doodstil 'en?' vraagt ze 'wow' stamel ik tegelijk met de rest. 'Guys' zegt Paul 'ik denk dat jullie nu naar jullie nieuwe choreograaf kijken' en Jessica kijkt hem verbaasd aan. 'Kun je uh als je wilt nog een keer zo'n pirouette doen?' vraagt Leigh-Anne verlegen en Jessica knikt en maakt een pirouette op een been 'o my god ik ben zo trots om jouw broer te zijn' zeg ik en ze knuffelt me en ik knuffel haar. 'Sissie krijgen wij ook een knuffel' zegt Ashton en ze schud haar hoofd 'I'm Luke's sister'

I'm Luke's sister (Deel 2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu