chapter 18

1.6K 83 0
                                    

Jessica
Daar staat Jonas 'Jojo' stamel ik en hij knikt, ik vlieg de blonde jongen om zijn hals 'ik heb je gemist' mompeld hij 'ik jou ook' mompel ik 'maar o my god je bent gegroeit Jojo!' roep ik hyper boven de muziek uit 'jij ook!' zegt hij hyper. Ik zie dat Niall, Liam, Luke, Ashton, Calum & Michael ons aankijken. 'Guys dit is een van mijn oude beste vrienden Jonas, Jonas dit zijn Luke, mijn broer. Michael, Calum en Ashton zitten met mijn broer in een band' stel ik ze voor 'hi' zegt Jonas en de jongens mompelen iets terug wat lijkt op ''hoi'' 'Jojo dit zijn Liam en Niall 2/5 van one direction, Niall is trouwens ook mijn vriendje' de jongens begroeten elkaar 'maar ik moet weg doei Jeje' zeg Jonas 'doei Jojo' en weg is hij.

'Guys laten we gaan' zegt Luke en we knikken, we zoeken meiden, Zayn & Larry en gaan naar het hotel. In de auto kruip ik tegen Niall aan en leg mijn hoofd op zijn schouder 'Ni?' vraag ik voorzichtig 'ja Jess' antwoordt Niall 'was je jaloers toen ik Jonas een knuffel gaf?' vraag ik met een kleine grijns 'nee hoe kom je daar nou bij, ik was helemaal niet jaloers. Ik ben gewoon niet zo'n jaloers type' ratelt hij 'je was wel jaloers' grijns ik 'niet' 'wel' 'niet' 'wel' 'niet' 'wel' 'niet' 'wel' 'niet' 'niet' 'wel' 'ha!' 'oh kom op' Louis, Harry en Liam komen niet meer bij na mijn vreugdedansje/liedje 'ik ben beter en slimmer dan jouhou ik ben beter en slimmer dan jouhou ik ben beter en slimmer dan jouhou ik ben beter en slimmer dan jouhou' zing ik terwijl ik een of ander vaag dansje doe. Niall klimt chagerijnig de auto uit, ik klim vrolijk (nog steeds het liedje zingend) de auto uit en de overige drie klimmen half vallend en lachend de auto uit.

Ik kruip dicht tegen Niall aan die zijn armen om mij wikkelt waardoor ik half op hem lig 'love you' murmel ik 'love you to' mompeld hij en hij drukt kusjes in mijn nek. Ik sluit genietend mijn ogen, mijn ogen schieten open als hij begint te zuigen. Na hem nog een tijdje erop gewezen te hebben dat we hier last mee krijgen vallen we in slaap.

I'm Luke's sister (Deel 2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu