Part 15

148 11 0
                                    

Ráno...

„Miláčku vstávej" probouzí mě ten nejpříjemnější hlas na světě. „Nééé" zabručím si pod nosem a přetáhnu si peřinu přes hlavu. „Ale ano. Šup tady máš snídaní do postele" v tom okamžiku odkrývám peřinu a už se mi zbíhají sliny. „Jéé, nerozmazluj si mě tak. Děkuji moc miláčku." Dám mi letmý polibek na rty a už si cpu do pusy první sousto opečeného toustu z máslem a marmeládou.

„Víš, co je dnes za den?" ptá se mě Loui a já jen s plnou pusou pokyvují hlavou zleva do pravá. „Dnes je to přesně pět nejhezčích, nejkrásnějších a nejúžasnějších měsíců, co jsme se poznali." Hned jak to dopoví, strčí ruku pod postel a vytahuje strašně moc růží. Polykám vše, co mám v puse, pokládám tác s jídlem vedle mě a skáču na něho. „Miláčku já úplně zapomněl, ale jsi úžasný, já ti pořád jen děkuji, ale vůbec ti to neoplácím, a proto si na dnešní večer nic nechystej."

Líbám ho vášnivě a dlouze, cítím, že mu narůstá boule v kalhotách a to mě samozřejmě nenechává chladného. Odkládám růže vedle postele a začínám Louise líbat od rtu postupně dolů. Lemuji jeho krk, klíční kost, levá bradavka, pravá, břišní svaly, pupík a už, už se blížím k jeho boxerkám a rozhodnu se, že ho trošičku podráždím. Přeskočím boxerky a líbám jeho vnitřní stranu stehen a hrají si s jeho chloupky na nohou. „Harry prosííím" zaúpí a já mám radost, že ho dokážu, takhle vydráždit. Pomalinku pusou mu stahují boxerky, párkrát se dotknu jeho plyšáčka. Ano, tak jsem dal přezdívku jeho krásnému, velkému penisu, protože se s ním rád mazlím. Zavzdychá, když je dotyk rtu nejsilnější. „Sakra Harry já už to dlouho nevydržím." To je ta nejkrásnější melodie pro mé uši. Stahuji si svoje boxerky a beru lubrikační gel, který je v šuplíku vedle postele. Pomalinku ho roztírám po plyšáčkovi a vidím, že Louis měl pravdu, když říkal, že už to dlouho nevydrží, a proto na něj rychle nasedám a rychlými přírazy ho dodělávám. Ve stejném okamžiku, kdy mě naplňuje teplá tekutina, se Louisovi udělám na břicho.

Udýchání ještě chvíli ležíme a užíváme si tuhle krásnou chvíli. „Tak, co? Jdeme si dát koupel?" navrhují Louisovi a on mě jen líbá na čelo a zvedám mě. V náručí mě nese do koupelny a pokládá mě vedle umyvadla. Napouští vanu a dává vonící kuličky do vody. Když je vana plná bere mě znovu do náruče a opatrně mě pokládá do vany a ani si nestihnu zvyknout na teplotu vody a už je u mě. Objímám ho kolem ramen a pokládám si hlavu na jeho rameno. „Víš o tom, že tě strašně moc miluji?" ptám se ho a on se usmívá od ucha k uchu: „To víš, že to vím a já miluji tebe."

Chvíli tak ležíme a odpočíváme a nejednou se Louis na mě otáčí: „Harry nechci ničit tuhle krásnou chvíli, ale uvažoval jsem o tvojí práci. Sice mi říkal tvůj šéf, že tě vezme zpět, ale měl bych pro tebe lepší a určitě lépe placené místo. U nás ve firmě hledají asistenta prodeje a ptal jsem se a klidně by tě vzali." Nevím, co říct. „Loui já nevím, co říct. Můj život byl úplně na nic, neměl jsem pro co žít a najednou se objevíš ty a změníš můj život o tisíc procent k lepšímu. Dal jsi mi svou lásky, svůj život, své zázemí a teď mi tady hledáš lepší práci. Ani nevím, jestli si to všechno zasloužím." Uvědomuji si, že mi z oči tečou slzy. „Ty si zasloužíš ten nejlepší život a já ti ho chci dát." Řekne a já si tento okamžik ukládám do paměti, abych ho nikdy nezapomněl.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojky teď je 22:45 a usínám u notebooku, ale chtěla jsem vám udělat radost a dát vám tady nový díl, sice je kratší, ale je. Přesně za 12 dní to bude rok, co jsem začala psát tuhle povídku a jsem ráda, že se najdou lidé, co jsi ji čtou. Děkuji Vám moc, moc, moc za každou podporu. Jste skvělí <3 V.


Nekonečný příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat