Part 8

262 28 0
                                    

Jednou rukou mě hladí po tváří a tou druhou zatahuje okénko mezi námi a řidičem.


..................................................................................................................................

Když je okénko zatažené Lou se mi začíná věnovat úplně. Líbáme se a najednou mi Lou zajíždí svou rukou pod mojí košili, zatajuje se mi dech. Ještě jsem z žádným klukem nic moc neměl. Pár pus nic víc a vypadá to, že dnes poprvé snad bude něco víc.

Hladí mě po celém hrudníku a jsem maximálně vzrušený. Lou se nadzvedává a obkročí mě koleny tak, že je nade mnou. Jeho rozkrok najednou cítím na svém podbřišku a cítím, že je na tom stejně jako já. Nechci tam sedět jen tak a proto už to nevydržím a dávám svou dlaň na jeho rozkrok. Začínám ho hladit a on mezi polibky zavzdychá. Nepoznávám se, nikdy bych neměl tolik odvahy a najednou tohle. Moje ruka bloudí od shora dolů, po jeho hrudníku až k rozkroku a zpět.

Najednou oba cítíme, že se auto zastavuje, což asi znamená, že jsme doma. Řidič třikrát klepne na okénko mezi sedadly a pro Louise to je znamení. Opouští mé rty a ruku vyndává z pod košile a hladí mě po tváři. „Jsme doma, můžeme pokračovat vevnitř..." řekl rozklepaným hlasem a já jen přikývl na souhlas, protože vím, že by mě můj hlas zradil.

Lou vystupuje a "nenápadně" si zakrývá rozkrok. Uchechtnu se pro sebe a vylézám za ním a uvědomuji si, že mám stejný problém jako on a hned se začínám smát. Lou se ke mně přidává. Obejme mě v pase a jdeme dovnitř. Odemyká a vcházíme. Nestačím se divit a jsem přilepený na vchodové dveře a Louis se na mě vrhá.

Vášnivě mě líbá a odepíná mi první knoflíček na mé košili, ale jde to špatně, a proto se odtahuje od mých rtu, chytá košili oběma rukama a odtrhne ji od sebe. Všechny knoflíky jako na povel odskakuji a jen slyšíme, jak cinkají o podlahu. Usměji se jedním koutkem rtu a hned jsou Louisovy rty na mých. Hned mu to oplácím, a proto beru lem jeho trička a sundávám mu ho.

Má dokonalé tělo. Začne mě líbat na krku a já jsem na maximum vydrážděn. Chytám ho za zadek a šeptám mu do ucha: „Nechceš jít do ložnice?" Popadá mě pod lopatkami a koleny a nese mě v náručí do patra jeho domu.

Otvírá opatrně první dveře napravo a vchází dovnitř. Nerozsvěcuje a jde dál. Pokládá mě na postel a sahá někde vedle postele a najednou se rozsvítí malinké světlo vedle postele. Vrací se ke mně a já se nemůžu dočkat všeho toho, co mě čeká.

 Líbá mě na rty a pokračuje směrem dolů. Odepíná mi knoflík na riflích a sundává je dolů. Pohladí mě přes boxerky po mém nedočkavci a já málem umírám blahem.

Svléká si své rifle a hned i boxerky. Vidím ho v celé jeho kráse. Od hlavy až k patě. Samozřejmě na paty jsem nedohlédl, protože jsem pohledem skončil na rozkroku, je tak velký. Sedám si a líbám ho. „Nechci na tebe nějak spěchat, když vím, že jsem tvůj první. Uděláme dohodu, teď je to na tobě já nic nebudu dělat a jenom budu spolupracovat. Ano?" řekl potichu a já jen kývl na souhlas.

Najednou dělám něco, co bych nikdy od sebe nečekal, klekám si k Louisovi a beru ho do pusy, dívám se směrem nahoru, co na to říká a on má jen zavřené oči a spokojený úsměv na obličeji.

Chvíli v tom pokračuji, ale na Louisovi už jde vidět, že to dlouho nevydrží, proto přestávám a vstávám, líbám ho na rty. „Teď ti to oplatím" říká šibalsky a já neprotestuji. Sundává mi boxerky a bere ho do ruky, ten pocit bych přál každému.  Jsem tak vydrážděny, že to už dlouho nevydržím a Louis si to uvědomuje. Přijde mi, že jsme nějak propojení a víme přesně, kdy máme dost. „Smím" ptám se ho a on jen přikyvuje a já do něho vstupuji. Netrvá to dlouho a přichází ten uvolňující pocit a Louis mě následuje.  Oba dva těžce oddychujeme a já se začnu smát. Konečně to mám za sebou. Moje poprvé s tím nejlepším chlapem na světě. Líbám ho na rty a šeptám mu do ucha: „Děkuji moc." Dívá se na mě a ptá se: „Za co, prosím tě miláčku?" Bože můj, on mi řekl miláčku. „Za to nejkrásnější poprvé, co jsem mohl zažít." „Nemáš zač," a usměje se na mě. Leháme si do jeho postele a přikrýváme se jednou přikrývkou objímám Louise okolo zad a usínáme.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čauki po sto letech přidávám další díl...:) Tenhle díl byl pro mě strašně těžké napsat, aby nebyl nějak hodně úchylný, ale stejně se nepovedlo :D Snad se vám bude líbit ...:) Mějte se krásně a milujte gaye...<3


Nekonečný příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat