Part 10

233 27 0
                                    

O týden později...

Od toho úterý, kdy se to stalo, jsem se pořádně nevyspal. Neozval se, ani jedná jediná smska. Přeci mu, ale nebudu psát já, když jsem nic neudělal. Každý večer se mi Niall s Tes věnovali, bylo to od nich velice milé.

Teď se převlékám z pracovního oblečení a beru si věci. „Nashle" křiknu na šéfa a vycházím ven. Je asi sedm hodin, slunce zapadá a zase nevím, co dnes budu dělat. Otáčím se a najednou se zarážím.

Na zemi je napsané křídou přes celý chodník: PROMIŇ HAZZ...asi o sto metru je další nápis: NEMYSLEL JSEM TO TAK. Z koutku oka mi vyklouzne první slza. Nemůžu mu odpustit jen tak, za to, co řekl. Dalších sto metru: MILUJI TĚ. Nechci se na to dívat, protože se ta bolest, kterou jsem cítil poté, co řekl, vrací. A dalších sto: PROSÍM ODPUSŤ MI. Jdu dál, nic nevidím a doufám v to, že to skončilo, ale silně se pletu.

Když procházím druhým blokem, zastavím se. Přes celou ulici je napsané velkým písmem: HARRY. JSEM PITOMEC. MILUJI TĚ JAKO NIKOHO V ŽIVOTĚ. PATŘÍME K SOBĚ A TY TO VÍŠ. ODPUŤ MI TO, CO JSEM ŘEKL. JSEM VŮL. MILUJI TĚ. TVŮJ LOUIS. Slzy se spouští ve velkém.

Rychlým krokem jdu směrem domů. Přesvědčuji se, že mu nemůžu, prostě nesmím odpustit. Nebylo by to správné. Nemůžu...Nemůžu...

Otvírám dveře a mám zástavu srdce. Celá hala je plná bílých tulipánu. Tolik jsem jich nikdy v životě neviděl. Oslepuje mě ta bílá barva, ale něco přece jen zahlédnu. Blízko mé ruky vidím lísteček. Beru ho do dlaně a čtu: Jsou výjimečné tak jako ty. Tvůj L ...

Niall s Tes vychází z kuchyně a dívají se na mě, co řeknu, ale já nevím, co mám říct. Niall mě z toho vysvobodí: „Harry, já vím, jak moc ti ublížil, ale dnes sem přišel a všechno nám vysvětlil. Čeká tě v tvém pokoji a chce ti, to také vysvětli a já jako tvůj nejlepší přítel tě prosím, běž tam a nech si to vysvětlit." Nic mu na to neodpovídám, jen se propletu opatrně těmi kvítky a jdu do svého pokoje.

Opatrně otvírám dveře a nevím, co mám očekávat. Je mi strašně divně a na omdlení. Vcházím a vidím ho, jak sklesle sedí na posteli. Hned vyskakuje na nohy, když mě vidí.

Nevím, co mám říct a proto čekám, až začne on. „Harry prosím nevím jak začít. Teď jsem tady seděl dvě hodiny a přemýšlel jsem jak ti to všechno vysvětlit. Je jedno jak to řeknu, ale vím jedno, už ti nechci lhát, a proto ti řeknu vše. Vše o mě, o mém životě a citech k tobě. Když moji rodiče zemřeli..." odmlčel se, ale já nic neříkal, nechám ho domluvit do konce.

„Když zemřeli, neměl jsem nic. Ano zůstal po nich nějaký majetek, ale moc toho nebylo a mě bylo sedmnáct. Nechtěl jsem ukončit školu, a proto jsem si musel najít takovou práci, která by mě časově neomezovala a já mohl studovat. V té době jsem poznal Zayna a on mi pomohl. Byl to vyhlášený dealer, ale to jsem v té době ještě nevěděl. Zamiloval jsem se do něho, Tedy myslel jsem si to, ale teď vím, že to byla jen vidina na lepší časy. Zní to strašně, ale byl jsem zoufaly. On mi kupoval věci, dárky a vše, co viděl, že potřebuji. Jednou ho napadlo, že mi prozradí, co děla a zasvětí mě. Ukázal mi, co dělá a nabídl mi, že můžu pro něj pracovat za pěkně vysoké výdělky. To jsem samozřejmě přijal, protože jsem potřeboval peníze. Když jsem si vydělal dost pěkně sumičky, koupil jsem si dům, auto a hodně jsem si našetřil do budoucnosti. Vystudoval jsem střední a vysokou školu. No a potom to mezi námi začalo skřípat, protože Zayn si našel společnici jménem Mischel. To je ta KRÁSKA od které mi přišly ty smsky. Ani jsem nevěděl, že mám její číslo natož, abych si ji tak uložil. Určitě to byla ona je mazaná a přes techniku šílená. Věděli, že spolu trávíme noc a proto mi ty smsky poslala, aby sis je přečetl a stalo se. Zayn se mi pořád plete do života od té doby, co jsem ho opustil. On je bisexuál a spál s Mischel, ale to jsem nemohl přeci překousnout. Odešel jsem a on mi ničí stále dokola život. Jak on, tak Mischel. Přestal jsem dělat ty nebezpečné věci a našel jsem si místo v jedné realitní kanceláři. Oba dva je nenávidím a oni ví, že tě miluji a chtějí, abych zase skončil na dně jako u předchozích vztahu, které jsem měl. Ale to všechno byly jen vztahy, které mi měly pomoct se vzpamatovat. Nikdo z nich nevěděl nic o mé minulosti, ale u tebe to je jiné tebe miluji, nevíš jako moc. Když jsem na tebe křičel ty hnusné věci, nebylo to proto, že mi vadilo, že sis přečetl mé smsky, ale protože jsem se bál své minulosti a že mě opustíš. Ale teď mi je už vše kromě tebe ukradené. Nejde to popsat, chci s tebou být do konce života. Promiň, že jsem ti tak moc ublížil."

Skončil...A já cítím další slzy v očích. Rozbíhám se k němu a objímám ho. Najednou se se mnou zatočí pokoj a je mi strašně divně. Dlouho to nevydržím, a proto říkám: „Louisi je mi nějak blb..." Nedořeknu to a už o sobě nevím.


Ahojky, tak je tady další část. Další část bude asi z Louisova pohledu. Jsem šťastná za každé přečtení a za každé votes. Jestli se vám povídka líbí rozšiřte ji dál ke kamarádka. A viděly jste tu báječnou, úžasnou a prostě nepopsatelnou reklamu na voňavku od kluku? Between us <3 Jestli ne tak šup, rychle se na ni koukněte...Mějte se krásně :) V.

Nekonečný příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat