⚫️1

10.8K 278 142
                                    

Mary 2 Ocak 1952'de Amerika'nın Lordwonderland kasabasında doğmuştur. Maddi durumları iyi değildir ama manevi yönden çok iyi bir ailedirler.

Mary 5 yaşına geldiğinde yüz hatları, kişiliği vb. Özellikleri daha da gelişmiştir. Simsiyah, beline kadar uzun saçları vardır. Ela gözlerinden bahsetmiyorum bile. Çok eğlenceli bir karakteri vardır.

Bir gün babası odun toplamak için ormana gitmiştir. Evleri zaten ormanın içindedir. Mary 8 yaşına basmıştır ama babası ormandan dönememiştir.

Psikolojisi bozulduğu için annesi Bayan Wilson, Mary'i bir süre okula göndermeme kararı almıştır. Mary'nin annesi Bayan Wilson öğretmendir ve Mary'e evde eğitim veriyordur.

Baktılar Mary 11 yaşına geldi, evde öğretim olmuyor. Annesi Mary'i okula yazdırıyor. Okulun ilk günü Mary'nin annesi, o simsiyah ipek gibi saçları tarıyor, ve ela gözleri ortaya çıkartmak için maskara da sürdükten sonra, Mary'i okula götürüyor.

Okulun ilk günü, Mary arkadaşları tarafından dışlanıyor. İçinde ki kin gün geçtikçe büyüyor. Annesiyle aynı okulda oldukları için öğretmen Bayan Wilson, Mary'nin durumunu öğrencilerine anlatır ama bir yararı olmaz.

Mary okulda çok yakışıklı bir çocuk ile tanışır ve onunla birlikte düğün hayalleri kurmaya başlarlar.

Mary 13 yaşına bastıktan sonra annesi, babası ile aynı kaderi yaşar ve o da ormanda kaybolur. Mary belki ölmemiştirler diye ormana gider ve babasının ölü bedeni ile karşılaşır. Daha fazla dayanamayacağını anlar ve geri döner.

Bayan Wilson, Mary'e duş aldırırken, hep bir ninni söylerdi. Bu yüzden Mary banyoya gitti ve ninniyi söylemeye başladı. Tam o sırada elini aynaya geçirdi ve aynayı kırdı. Kesiklerle bileğini kesip intihar etti.

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin