⚫️19⚫️

2.2K 111 20
                                    

-Amy ile Paranormal Cevaplar'a hoşgeldiniz sevgili seyirciler. Bugün ki konuğumuz; Bayan Robinson! Kendisi şu anda Lordwonderland kasabasında ünlü olan olay; Bloody Mary'i ile ilgili yaşadığı bir olayı anlatacak!

-Merhaba Amy!

-Merhaba Bayan Robinson.

-Ah tatlım, ismimle hitap edebilirsin; Anais.

-O zaman anlatın Anais Hanım. Yani Anais.

-Ah tatlım, o gün kocamla bir tatile çıkmak istemiştik ve çıktık da; Lordwonderland kasabasına!   Ormanın için de sessiz sakin bir ev kiralamak istedik ve kiraladık da.

-Şu ismini anmaya korktuğum kişinin lanteli evi mi?

-Evet tatlım. Ondan sonra evden böyle garip sesler geliyordu. Bir gün şöyle güzel bir duş alayım diye banyoya girdim ve çıktığım da ne gördüm!

-Ne gördünüz?

-Küçük bir kız. Ay dedi ki battaniyeye ihtiyacı varmış.

-Siz ne yaptınız.

-Battaniye verdim bir de hiç açılmamış bir çocuk odası vardı orayı açtım. Odaya gittim, küçük kız yoktu. E camda açık değildi.

-Sonra,

-İşte sonra umursamadım ve aşağı indim, bir de ne göreyim o küçük kız.

-Ne yapıyordu?

-Öyle oturuyordu, mutfakta. Ama bu imkansızdı çünkü ben bütün gün mutfaktaydım. Ne istediğini söylemedi ve kayboldu...

-İlginç...

-Neyse işte akşam oldu kocamla yemek yedik, masanın altında bir şey hissettim böyle, garip bir şey. Onu da umursamadım evde kedimiz vardı oydu büyük ihtimalle. Somra ben başımı eğdim bir baktım hiç bir şey yok.

-Çok ilginç...

-Aynen canım. Aman dedim tam kocama seslenirken sandalyede onun yerine o kızın oturduğunu gördüm.

-Çok, çok ilginç...

-Ay sende şöyle demeyi kes. Neyse tatlişkom, küçük kız dışarı çıkmamı istedi, onunla gittim bir baktım bir de ne göreyim kocam ölmüş yatıyor. Ve sonra...

-Sıra sende dedi.

-Aa, sen nereden biliyorsun ki?

-Çünkü ben Bloody Mary'im...

Bir den elektrik kesilmişti. Kameranın kayıtlarına göre Bloody Mary, Anais'i öldürmüş ve Mary'nin elinden tutup gitmişti...

Akıllarda kalan sorular vardı;
O zaman Amy neredeydi?
Ve programı başından beri Bloody Mary'mi sunuyordu.

O gün, polis Amy'nin ailesinden Amy'i 2 gün önce lavaboda ölü olarak bulduklarını, fakat aynı kişi rüyalarına girip sakın kimseye söyleme dediğini söyledi...

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin