⚫️39⚫️

1.4K 70 24
                                    

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, yb ne zaman gelir bilmiyorum. Sezon finali kadar geç gelmez ama 1 hafta falan geç gelebilir. Bu arada geçen bölüm ile ilgili bir soru olacak, bilene ödül falan yok ama isteyen cevap verebilir.

Soru: Sizce Bloody Mary, nasıl Mary'nin annesi ve aşık olduğu da nasıl babası? Ve sizce Bloody Mart ve Bloody Mary gerçekten kardeş mi?

Soruların cevaplarını 38. Bölüme yazabilirsiniz, cevapları yarın vereceğim.

Selly, Sandra ve Julia kaldıkları otelin tuvaletin de kapalı kalmışlardır ve o sırada, otel şehirde ki radyasyon sebebiyle herkes gibi şehri terk etmişlerdir.

-Al işte Sandra, sen tuvalete gireceksin diye kapalı kaldık ve şu an bu lanet şehirde tekiz!

Selly'nin haykırışları biterken Julia arkadaşlarının yüzüne bakamadan konuşmaya başladı;

-Üstelik, Bloody Mary var. Yani her tuvalette olur. Biliyorsunuz değil mi?

-O sadece çağırdığımız da gelir.

Dedi Sandra.

-Hayır kızlar. Bakın, ben önceden Bloody Mary'yi çağırmıştım ve korkup kaçmıştım, yani bana musallat olabilir. Ve bana musallatı sizi de...

-Anladık Julia, anladık! Senin yüzünden biz de öleceğiz.

Julia o sırada Sandra'ya doğru koştu ve o'nun boğazını sıkmaya başladı;

-Hepsi senin yüzünden!!

-Julia, Julia bırak lütfen! Bırak!

-Kızlar bu, bu ben değilim!

O anda elektirikler kesilir ve ortama sessizlik hakim olur.

-Evet bu Julia değil. Bunu görmüştüm, Bloody Mary musallatı!

-Ben arkamda bir nefes hissediyorum.

Julia diyen Selly'e doğru koşar.

-Hissetme o zaman!

Der ve Selly'i öldürür.

-Julia kendine gel!

-Senin yüzünden buradayız!

Der ve Sandra'yı da öldürür..

O sırada aynadan Bloody Mary ve Mary çıkar ve Julia ile oradan uzaklaşırlar...

Şimdi tüm Dünya'ya bu soru hakimdi, Bloody Mary ve Mary Julia'yı neden yanına almıştı ?

~Kurgu bana ait~

Dip not: Bu sorunun cevabını değil, ilk sorunun cevabını vermek isteyenler versin.

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin