⚫️57⚫️

332 26 18
                                    

Multimedia: Mary

'Bloody Mary artık yok oldu.' Annem sevinçle gazetedeki haberi okumaya başladı. 'Lordwonderland kasabası dahil bir sürü şehire,ülkeye musallat olan Bloody Mary kendini intihar edeceğini bir kayıtta bahsedip intihar etti ama polisler halkın ruh sağlığı için videonun izlenmemesi ve gizli tutulması gerekiyor'

"Anne, Bloody Mary cidden gitmiş mi," "o yoktu ki kızım, uydurmaydı sadece." "Şey birde bir şey soracaktım, benim bir arkadaşım var Mary, bugün onunla biraz yürüyüş yapacağız. Olur mu?" "Tamam tatlım gidebilirsin."

Üzerime bir hırka geçirdim ve aşağı indim. En büyük hayalim Bloody Mary'i görmekti, onunla tanışmak ona sorular sormaktı. Ve sonunda Mary'le tanıştım. Onun küçüklüğü. Evet Bloody Mary'i çok araştırmıştım, hemde çook.

Mary, Bloody Mary'i geri getirmek için bir ain yapacaklarını ve bu ainde 13 yaşında bir kız gerektiğini söyledi. Bende gönüllü oldum. Mary'le nasıl tanıştığımız kısmına gelirsek, o beni buldu. İlk başta onu görünce öldüğümü falan sandım ama benden yardım istedi.

Tabi ki ben salak değildim onları bu kadar araştırmışken tedbirsiz gidecek değildim. Yanımda bıcak vardı. Gitmek için arkamı döndüm ve Mary'i gördüm.

"Çıkar o bıçağı." Diye bağırdı. Ben ne bıçağı bakışları atınca cebimde bir eksiklik hissettim ve Mary'nin elindeki bıçağı gördüm. Yere attı ve beni kolumdan tutup çekti.

Bir ormana geldik. Burada 1000'den fazla kişi vardı. "Kim bunlar?" Diye fısıldadım. "Öldürdüğümüz kurbanlar." Mary'nin yanında şu Bloody Mary'nin sevdalısı oturuyordu.

Ortada bir ateş vardı ve hepimiz 'ipek saçlı güzel kız' ninnisini mırıldanıyorduk. O sırada ortadaki ateş ayna şekli aldı ve hepimiz ninniyi daha çok bağırarak söyledik.

Bir fırtına esti ve yerlere cam kırıkları döküldü. Bir anda herkes yere yığıldı. Mary bana sordu. "Ah fırtınadan sonra kimseyi görmedin değil mi, seni aptal."

"Hayır herkes yere yığıldı." "Ama nasıl!" Diye bağırdı ve cebinden bıçak çıkardı. "Benim Mary, Bloody. Sakin ol."

Küçük kızın içinden çıktım ve Mary'e sarıldım...















Selammm! Öncelikle yeni bölüüüm geldi. Bundan sonra daha ekşınlı olacağına eminim yb normalde gelecekti ama ilk defa söylüyorum ki voteler biraz düşük. +10 vote gibi sınırlar koymayacağım ama eğer vote verirseniz çook mutlu olurum gerçekten. Teşekkür ederim şimdiden!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin