⚫️3⚫️

5.6K 195 20
                                    

Bloody Mary ve Mary, 10 yıl boyunca Lordwonderland kasabasında hiç görülmemiştir. Bir gün onların eski evine bir aile taşınmıştır . Bayan Martin evden sürekli sesler geldiğini ve ışıkların kendi kendine açıldığını fark etmiştir ama kızına ve eşine bu durumdan bahsetmemiştir.

1 hafta sonra Bayan Martin, kızı Clarissa'nın odasına çıkar ve kendi kendine konuşmaya başladığını fark eder.

Aslında konuştukları kişiler Bloody Mary ve Mary'dir. Onlar 10 yıl boyunca bu evden çıkmamıştırlar. Bloody Mary, kendi odasında yani şu an Clarissa'nın odasın da kalıyordur. Ve onları sadece Clarissa görüyordur. Ama onlara dokunduğun da eli içlerinden geçiyordur.

3 ay sonra Bayan Martin sebebi bilinmeyen bir hastalığa yakalanmıştır ve Lordwonderland kasabasından ayrılmışlardır.

Eve başkaları taşınır ve taşınan kız Bloody Mary'den ve onun saçmlıklarından korkmadığını söyler. Bloody Mary üzülmüştür ve intikam planı yapmıştır.

Yeni kız Tina arkadaşlarına Bloody Mary'i çağırma teklifi etmiştir. Kızlar zorla kabul etmiştir.

Akşam olmuştur. Kızlar Bloody Mary'i çağırmıştır, ama Bloody Mary geldiği halde gelmemiş gibi yapmıştır.

-Aa, bakın kızlar Bloody Mary gelmedi. Size dedim öyle bir şey yok diye. Ben tuvalete gidiyorum.

-Tina, bak ışıklar kapalı girme.
-SAÇ-MA-LA-MA Bella.

Işıklar kapalı lavaboya giren Tina, Bloody Mary'i gördü ve öldü.

Bunun yüzünden arkadaşları çok üzüldü ama en iyisi Bloody Mary'e bulaşmamak diyerek bu olaya karışmadılar.

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin