⚫️2

6.9K 194 80
                                    

2 gün sonra Mary evinde ki banyoda ölü bulunur ve intihar ettiği anlaşılır. Mary'nin öldüğünü duyan bir büyücü kasabayı lanetler;
-EĞER HER KİM BU KIZIN YAŞI KADAR AYNANIN KARŞISINA GEÇİP ADINI SÖYLERSE KANLI MARY O'NA MUSALLAT OLSUN!

Bu lanet bütün Lordwonderland kasabasına yayılır ve Mary'nin sevdalısı genç bir gece Mary'nin ismini 13 kez söylemeye karar verir.

Banyoya girer, mumları yakar ve 13 kez Bloody Mary der. 12. Söyleyişinde şimşek çakmıştır, genç korkmuştur ama 13. Kez Bloody Mary demeyi başarmıştır.

Birden banyo kanlar içinde kalır ve evlenemeyen Mary gelinlikli bir biçimde aynada belirir.

Ertesi gece genç banyoda ölü bulunur fakat büycü bile genç,  Bloody Mary'e katıldı mı bilemez.

Kasabada ki herkes bu soruya cevap arar ama kimse Bloody Mary'i çağırmaya cesaret edemez. Üç genç kız ormanda kaybolur ve efsaneyi bildikleri halde Bloody Mary'nin evine girer.

Ev karanlıktır ve kan kokuyordur. Kızlar çok korkar ama ormanda böceklerin içinde kalmaktansa evde kalmak daha iyidir diye düşünmüştürlerdir.

Merdivenlerden beyaz elbiseli, ela gözlü, siyah ipek gibi uzun saçları olan 5 yaşlarında bir kız gelir. Bu kız adeta Bloody Mary'nin küçüklüğüne benziyordur.

- Siz ne yapıyorsunuz burada? Burada ancak annem, ben ve babam yaşayabiliriz.
Kızlar aşırı korkmuştur. Olayı kızın tatlığına mı? Korkunçluğuna mı vermelidirler bilemediler.
-Biz, ormanda kaybolduk.
-Bu evde kalabilirsiniz ama önce banyoya girip bana İpek Saçlı Güzel Kız ninnisini söylemelisiniz.
Dedi küçük kız. Genç kızlar bunu kabul etti ve banyoya girdiler.

Banyoda mumlar doluydu, hepsi yanıyordu. Kız duşakabinin içine girdi ve suyu açtı.
-Söyle.
Genç kızlar hep beraber bu kasaba da ünlü olan İpek Saçlı Güzel Kız ninnisini söylemeye başladı ki , aynada Bloody Mary belirdi.

Kızlar ölmüştü. Bloody Mary, küçük kızın elinden tuttu ve;
-Gel Mary.
Dedi. Küçük kız ve Kanlı Mary banyodan çıktılar.

Şu an merak edilen soru şuydu;
Kanlı Mary ve Mary arasında ki fark ne?

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin