⚫️49⚫️

594 32 12
                                    

Manny ailesi, küçük kızları Anabelle'yi evde 13 gün yalnız bırakmışlardı. Anabelle, evde yaşananları bir kameraya almıştı. Aile izlemeye başladı.

13 Mayıs Perşembe 2008
1.kayıt

Kahvaltımı yaptım. Dün gece aklıma okul arkadaşım Mary geldi inanabiliyor musunuz? Hah! Fazla saçma ve gereksiz.

Bir dakika bu ses ne? Bu sesi hatırlıyorum. O'nu okula kilitledikleri gün. O böyle ağlıyordu. Çok gülmüştüm. Ama gülmenin zamanı değildi.

Çok acı çekiyordu. Hissediyordum. İçten bir şekilde bağırıyordu. Annesi yoktu, babasıda... tek başına öksüzdü. Neyse gençler, görüşürüz!!

16 Mayıs Pazar 2008
3. Kayıt

Sanki, gece başımda biri dikiliyor gibi hissediyorum. Bodrum katından, banyomdan sesler geliyor. Beynim halisilasyonları çok abarttı. O'nun küçüklüğünü görüyordum. Sonra bir şeyin kırılma sesi ve bir canavar...

21 Mayıs Cumartesi 2008
Son Kayıt...

Geliyor, korkuyorum. Lütfen gelin artık! Lütfen! Çoook yoruldum. Artık gelmeniz gerek.
Ayak sesi.
Başımın üstünde dikeliyor.
O'nu görüyorum.
Başımı tutuyor.
Dolaba saklanmalıyım.
Koşuyorum.
Dolaptayım.
Anne, ışıkları kapatmayın, o'nun zayıf noktası ışıklar, geçmişi ve arkana bakman!

"Oyun oynayalım mı?" "Hass..." O. yanımda. Küçüklüğü. "Mary?"

"Oyun oynamak istiyorum dedim!" Birden o canavara dönüştü. "Sen bu değilsin!" Diye bağırdım. Dolaptan çıktım. Ve yine bir küfür! Karşımda.
Işığı açmam gerek! Başaracağım. Arkama bakmayacağım. Yapamam! "Kızım..." taki, o sesi duyana kadar. Annemdi o. Arkama bakmalıydı. Hayır!! İkimizin de iyiliği için arkama bakmayacağım! Yapamam! Bir anda annemin kafasının kırılma sesi geldi. Olamaz sıra bendeydi! Kafamı tutuyordu. Son bir şey söylemeliydim. Hepiniz için! "Arkana bakma, geçmişini hatırlat ve ışığı sakın kapatma!"

Polis: Aile evde ölü bulundu. Sebebi ise toplu intihar. Evde kamera kayıtlarındaki farkla alakalı bir fark yok. Kamera kayıtlarında photo-shop olduğunıu düşünüyorsuz. "Emin misin?" Diye bir ses geldi.
Kameraman: "arkanıza bakmayın, arkanıza bakmayın, arkanıza..."

Polis ve kameraman, Bloody Mary ve Mary tarafından ölü bulundu. Ve bu kayıtlar halkın iyiliği için yayınlanmadı...

~Kurgu bana aittir!~

Merhaba!!!!!  Umarım beğenmişsinizdir!! Çok güzel bir haberim var! 71,7K olmuşuz! Gerçekten bu kadar ilerlemeyi hiç beklemiyordum. Sadece eğlence için yazıyordum yani inanamıyorum! Çok teşekkürler! Çok çok teşekkürler! Kısa kesiyorum, bir daha ki bölüm görüşürüz, çokçok öptüm!!

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin