⚫️Özel Bölüm⚫️

1.8K 90 12
                                    

1K için çok teşekkürler!
Özel Bölüm'e gelirsek, haftada sadece bir gün olacak; Pazartesi Günü. Özel Bölümlerde, Bloody Mary dışına çıkıp başka konularla ilgili hikaye veya bilgi vereceğim. Ayrıca da, artık günlük 5 bölüm yayımlayamayabilirim, ama yine de her gün en az 1 bölüm olacak.
Keyifli Okumalar...

-Cinler mi? Musallat mı? Kızım saçmalama lütfen.

-Anne, çok ciddiyim! Musallat belirtileri var.

-Neymiş Duru'cum. Anlat bakalım.

-İştahsızlık, siyah bir gölge, uyuduğunda yatağının yanında birinin dikildiğini hisstemek...

-Kızım, bunlar ergenlik. Bende de olmuştu küçükken.

-Anne, ama gerçekten.

-13 yaşındayken de Bloody Mary ve Mary diye bi'şey uydurmuştun.

-O gerçekti tamam mı?  Ama beni bırakmasını söyledim.

-Duru, 15 yaşındasın ve senin psikolojik sorunların olduğunu düşünüyorum.

-Ya, ben gayette adli dengesi yerinde bir kızım. Ama seni bilemem.

-Sen ne biçim konuşuyorsun benimle! Duru Mertsoy! Derhal odana!

-Anne ben, bunu ben demedim.

-Odana !

Duru odasına gitti. Onda bir şey vardı, bunları o söylememişti. 2 saat sonra, Nevin Hanım Duru'nun odasına geldi. Elinde bıçak vardı. Duru saate baktı saat; 22:13'tü. Gözlerini açtı ve hepsinin bir rüya olduğunu anladı. Tekrar saate baktı, saat 22:11'di. Saatler 22:13'ü gösterdiğinde her şey rüyasında ki gibiydi. Fakat eksik bir şey vardı, annesi elinde bıçakla gelmişti ama aşağıdan da annesinin sesi geldi.

-Duru, kızım yemeğe!

22:14'e 5 saniye vardı ve cin, annesi kılığına girerek Duru'yu bıçakladı. Duru, gözlerini kapatmadan önce bir şeye dikkat etti. Odada ki her şeyin üstünde kanlarla 22:13 yazıyordu, bıçağın üstünde ise musallat...

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin