⚫️56⚫️

338 22 8
                                    

Yb geciktiği için gerçekten çooook ama çoook özür dilerim. İlk başta yayınladım ama sonra yayınlanmadı ve sonra deneyecektim ama tamamen aklımdan çıktı bu yüzden  yayınlayamadım. Bu arada hikaye birinden gönderilmedi benim kurgum. Neyse bölüm için Tekrardan özür dilerim iyi okumalarr🔻🔻🔻

Arkadaşım Melissa ile beraber dolmuş bekliyorduk ve yanımızda bir kadın vardı. Ama böyle garip bir kadındı. İlk başlarda hemen izlediğim dabbe tarzı korku filmlerine bağladım ama sonradan kadının normal ama dertli bir insan olduğunu anladım.

Kadın yanımıza geldi ve; "kızlar yardım edin bana cin musallat oldu!" Diye kulağımıza fısıldadı. Daha sonra kadına baktım ve orada olmadığını fark ettim. Biz arkadaşımla tınlamadık ve kamera şakasıdır diye düşündük.

Neyse kısa kesiyorum akşam oldu ve eve geldik. Böyle şeylerden korkmazdım ve bugünki olay hiç aklıma gelmedi. Taki o ölüm ile yaşam arasında ki boşluk; 'rüya' evresine geçene kadar...

Rüyamda o kadın başında ki tülbenti tutuyor ve; "yardım ediiiin" diye bize bağırıyor. Daha sonra arkadan siyah bir şey geliyor ve uyanıyorum. Evet rüyamdan çığlıklar içerisinde uyandım.

Işığı açmak için yatağımdan kalktım ve bam! Yerde o kadının tülbenti vardı. Ailemin  Hristiyan olması nedeniyle evde hiç tülbent bulunmazdı. Ama ben müslümandım yani 18 yaşımda olduğum için dinimi müslüman yapmıştım. Türktük,Hristiyan olan yakınımız yoktu ama ailem böyle olmak istemişti. Ben ise buradaki her insan gibi müslüman olmayı istedim. Neyse kısaca eve tülbent gelme olasılığı sıfır ve kadının tülbentinin markası cidden rüyamda ve dolmuş beklerken gördüğüm marka.

Hemen ışıkları açtım, tülbenti elime aldım ve annemlere koştum. "Anne bu tülbent kimden olabilir?" Diye bağırdım evin içerisinde. "Bizden olmayacağı kesinde ee hizmetlimiz de hristiyan böyle şeylere takıntılıyız biliyorsun..." "Anne yatmam gerek tamam sağol." Dedim ve yatağıma gittim.

Yarın bir hocaya gitmeliyiz diye düşündüm. Ve uykuya daldım.

Sabah olmuştu, Melissa'yı aradım ve durumu anlattım. Oda, gece üzerinde bir tülbent bulduğunu söyledi. Buluştuk ve hocaya gittik.

"Anlatın" dedi hoca
Hocaya da durumu anlattık, ailemin durumunu da söyledim yani dinle ilgili şeyler. "Kızım size musallat olan şey cinmiş cin."'dedi hoca. "Nasıl hocam o sadece bir kadındı" diye atladı Melissa. "Kadında bir şey fark ettiniz mi? Tırnaklarının uzunluğu olur, ağzının kokması olur..." Hemen aklıma kadının upuzun tırnakları geldi. "Evet evet hocam tırnakları çok uzundu ve ağzı kötü kokuyordu... kan gibi" "kızım size cin musallat olmuş!" "Ee, peki hocam biz ne yaptık ki?"  "Kızım size iki cin tutulmuş"'dedi.

Akşam oldu ve eve döndük. Rüyamda yine o tülbentli kadın vardı. Tülbentini çıkardı ve bir erkeğe dönüştü. "Yardııım edin aşık olduk..." Diye bağırdı...

Melissa'nın ailesinden;
Melissa öldü. Aslı (hikayeyi anlatan) sürekli Melissa'ya benim olacaksın diyordu. Onların evine gittik ve Aslı'yı dolapta asılı olarak bulduk. Hocaya olanları anlattık ve cin'in Aslı olduğu ve cinlerin onu en son gördüğü rüyada gerçekte de öldürdüğünü söyledi. Yani Aslı en son rüyasından sonra ölmüş ve cin Aslı'nın bedenini ele geçirerek Melissa'yı öldürmüş. Hoca cin'in Aslı'ya değil Melissa'ya tutulduğunu söyledi ama daha sonra biri kulağıma "Melissa'ya tutulmadılar o zaten cindi..." diye fısıldadı...

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin