Multimedia: Bloody Mary ve
Mary'nin evi"O gün, mezuniyet partisi vardı. O yüzden arkadaşlarka çok eğleniyorduk. Ne gündü ama... Yiyecekler, içecekler... Neyse, falza uzatmayayım, bende kız arkadaşımla gelmiştim partiye.
Eğlendik içtik falan, sonunda en yakın arkadaşım Johnson geldi. Cebinden bir içki şişesi çıkardı ve parti alanından ayrıldık.
Parti alanının yakınında yüksek bir uçuruma benzer bir yokuş vardı. Johnson şişeyi açtı ve biraz içmeye başladık.
Daha sonra, uçurumun altında ki göl de küçük bir kız belirdi.
Johnson kıza doğru koştu ve o'nu yakalamaya çalıştı. Burası ormanlık bir yer olduğu için Johnson'ı göremiyordum.
"Johnson dur!" Diye bağırdım ama dinlemedi. Peşinden koşmaya başladım.
O'nu yakalamaya çalıştım. Bir den yan tarafımdan bir ağlama sesi geldi ve oraya yöneldim.
Johnson küçük kızı yakalamış içki şişesinde ki suyu kafasından aşağı boşaltıyordu.
"Bırak kızı!" Diye bağırdım ve o'nu küçük kızın üstünden çektim.
Johnson hiç bir şey olmamış gibi kaçan kızın peşinden gidiyordu ve nihayet gölün oraya geldiklerinde onları yaklayabildim.
Kız, su boyunu aştığı için boğuluyordu. Birden kız suyun içinde kaybolduğunda Johnson ağlamaya başladı.
Parti dağılmıştı. Bende Johnson'ı arabamla eve götürüyordum. Yol boyunca "kendi boğuldu neticede," diye kendini avutmaya çalıştı.
Bu yaptığı pisliği polise anlatmak istedim ama yapamadım.
Tam evin önünde durduğumuzda Johnson öksürmeye başladı, çok şiddetli öksürüyordu.
Öksürüğü arttığı sırada ağzından sular akmaya başladı. Kendi sularında boğuldu ve kollarımda can verdi.
Birden o kız karşımda, nefretle ağlamaktan şişmiş gözleriyle durdu. "Ben Mary. Seni öldürmeyeceğim Arthur. Seni lanetledim. Eğer bu olanları her gün herkese anlatmazsan, seni Bloody Mary ile öldürürüz. "
Kız karşımdan kayboldu. İşte bu yüzden size bu olayı anlattım. Her gün, herkese anlatmak zorunda olduğum için... "
Merhaba!! Dün bölüm yayınlayamdım. Üzgünüm. Ama bugün özellikle yayınladım. Umarım beğenmişsinizdir :D Bu arada sonunda Bloody Mary'nin evini de multi'ye koydum :D Pek korkunç olsun istemedim netice de eskiden bir aile kalıyordu orada :D Neyse bu arada 2. İyi haberim ;
Akinator'de Bloody Mary'i bildi:D
Bence süper ama Efsane karakteri değilde Watty Karekteri yazsa daha iyi olurdu :D Neyse bir daha ki bölüm yarın gelecek! Görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Mary [15+]
Horror1952'de Amerika'nın Lordwonderland kentinde Mary adında bir kız doğdu. Durumları iyi olmasa bile manevi yönden çok iyi bir aileydiler. Mary'nin annesi ve babası ormana odun toplamaya gittikleri günden beri dönmemiştir. İşte, o karanlıktan sonra Mar...