⚫️47⚫️

778 40 18
                                    

3 Haziran 1965 yılında Bloody  Mary'nin kurbanı olan bir kızın günlüğünü sebepsize öldüğü için kurcalamışlar. İşte sonuçlar;

29 Mayıs 1965
"S
   I
       R
Dolapta yazan tek şey sadece buydu! Sadece bu! Lanet olsun bu 1 Nisan şakası falan olamazdı herhalde?!

"Anna bunu sen mi yazdın?" Diye sordum sıkkınlıkla. Ann (yani kısaca Ann diyorum) bu tür şeylerden çok korkardı. Üstelik şu an kasabamızda 'Bloody Mary' adında bir cadı varken.

"Benim dolabımda olandan mı bahsediyorsun?" Dedi soğuk bir sesle. Ses çok yakından geliyordu. Arkamı döndüğümde o'nun soluk teniyle karşılaştım.

31 Mayıs 1965

S
I
R
A

Hadi ama! 2 günde bir yeni bir harf mi ekliyordu? Daha doğrusu kim olduğunu bilmiyordum ama neyse. 2,3 gündür Ann neredeyse benimle hiç konuşmadı. Bazen geceleri çok ağlıyor. İşte o zaman korkuyorum. Sesi yakın gelmiyor. Benden bir oda uzakta olmasına rağmen; ağlama sesleri hepsinden uzak geliyor. Sanki bir yere sıkışmış ve yardım ister gibi...

1 Haziran 1965
"S
I
R
A

S
E
N
Yine ara ara yazmaya devam ediyorum. Şimdide duvarımda karşılaştığım yazı bu. Bu arada karşılaşmak derken bu aralar Ann hiç sofraya inmiyor. Annemler tatilde olduğu için sadece ikimiziz ve odasına gittiğimde donuk bir ifadeyle bana bakıyor. Korkmaya başlıyorum. Çoktan başladım bile. Bu mesajı kimin yazdığını bilmiyorum ama şaka olmadığı kesin. Ann içinde gerçekten korkuyorum. "

3 Haziran 1965

"S
I
R
A

S
E
N
D
E

Sanırım öleceğim. Öleceğini bilip yaşamak güzelmiş. Bence denemelisiniz anne ve baba. Yok ya bu giriş çok soğuk oldu. Annem ve babam. Bak bu çok iyi oldu. Çok geç olmazsa bugün akşam geldiğinizde beni kurtarabilirsiniz. Buarada, ilk defa defa canlı yazıyorum. Yani diri anlamında canlı değil tabi ki. İlk defa bugünün bitiminde yazmıyorum. Öleceğimi biliyorum ama ölmeden önce bari Ann'i göreyim. "Ann? Hadi ama saklandın mı?" Dolabı açtım ve o'nun ölü bedeniyle karşılaştım. Peki ya kaç gündür evde dolaşan kimdi? Arkamı döndüm ve yine o donuk bedenle karşılaştım. Tekrar döndüğümde ise Bloody Mary! Sanırım beni öldürecekler. Ama size tavsiyem; asla arkanıza bakmayın! "

6 Haziran günü komşuların 'evden hiç tıkırtı bile gelmiyor' diye bulundukları saçma ihbar sonucunda polis eve geldi ve bütün aile ölü bulundu.

Geriye tek bir söz kaldı! Asla arkana bakma!

Kurgu bana aittir!

Merhaba!!!!! Yine ben:D evet komik değildi. Sınav haftam olduğu için yb yayımlayamadım. Bu arada Soru'ma herkes 100 bölümü geçsin yazmış, o yüzden çok mutlu oldum! Hepinize teşekkürler. Bu arada korkunçluk artsın demişsiniz. Umarım bu korkunç olmuştur. Ve umarım beğenmişsinizdir. Bir daha ki bölüm görüşmek üzere!

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin