⚫️25⚫️

1.8K 92 31
                                    

-Julia nerede?

-Öğretmenim, Julia 8 gündür uyuyor.

-Nasıl? Siz oda arkadaşları mısınız?

-Oda arkadaşımız ve 8 gündür yataktan kalkmadı.

-Siz şu odaya gelin.

Bayan Martin ve diğer öğrenciler özel ve donanımlı yatılı okulun koridorların da öğretmenlerini takip ettiler.

-Burası da neresi?

-Burası 1953'de Bloody Mary efsanesi çıktığın da açtığımız oda.

-Uğursuz falan mıydı?

-Sayılır. Ayrıca annesi bu okulun en başarılı öğretmeniydi, olaydan sonra annesi Bayan Wilson'u tanıyanlara Bloody Mary musallat olmuştu o yüzden bu odayı açtık.

-Burası korkunç.

-Neyse, siz olayı anlatın.

-Biliyorsunuzdur, Julia'nın annesi öldü. Ve Julia onun yüzünden, okuldan kaçıp mezarlığa gitti. Geldiğin de Bloody Mary ve Mary'i gördüğünü söyledi. O günden sonra hiç konuşmadı...

-Bu garip.

-Evet ve oda da bir defter gördüm, onu açmaya çok korkuyorum.

-Hemen beni oraya götürün.

Bayan Martin ve öğrenciler, okulun en kötü odası olan burslular odasına gittiler.

-Bayan Martin, bu defter!

Bayan Martin, eğildi ve defteri açtı;

Areyotu Mentikos Tabireta Tolmika Biroşina Talkemte Ra rul...

-Bunlar Latince. Zamanında biraz Latince öğrenmiştim. Çevirmeye çalışacağım;

Areyotu: ÖLÜM
Mentikos: KAN
Tabireta: ANNE
Tolmika: SEVGİ
Biroşina: İNTİHAR
Talkemte: AYNA
Ra rul: NİNNİ

-Öğretmenim inanamıyorum , bumlar çok anlamlı kelimeler bir birleştirsenize;

Bloody Mary'nin sevgi dolu bir yaşamı vardı. Annesi öldükten sonra aynanın karşısına geçti ve annesinin o'na okuduğu ninniyi söyleyip intihar etti ve KANLI MARY olarak hayatına devam etti.

-Aferin sana Polly.

Birden Julia kalktı;
-Bunları Bloody Mary  söylememi istedi; o kelimeleri okuyanlar 13 gün içinde ölecekmiş...

Ve Julia bu sefer gerçekten öldü...

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin