⚫️4⚫️

4.9K 170 43
                                    

Lordwonderland kasabası eski haline dönmüştür; korku dolu ve Bloody Mary'li! Gençler o evden çıktıktan sonra bir daha görünmemişlerdir. Ve Tina'nın ailesi de başka bir kasabaya taşınmıştır.

Bayan Queen ve küçük Daisy, Bloody Mary 'nin evine taşınan şanssız tahlililerdir.

Bayan Queen, tatlı Daisy'nin uzun sarı saçlarını örürken birden bir ninni dolandı ağzına;
İpek saçlı güzel kız, ağlama sakın ağlama. Annen burada,baban uzakta ama sen ağlama...

Bir den yukarı kattan bir damla yere düştü ve Bayan Queen korkarak yukarıya banyoya çıktı.

-Anne bir odama bakar mısın? Korkunç bir kız beni rahatsız ediyor.
Dedi 5 yaşında ki tatlı Clarissa.
-Kızım, ben sana yukarı çıkma demedim mi?
-Hayır, ben hep odamdaydım.

Ve işte Bayan Queen'in kafasına o zaman dank etti. O'nu rahatsız eden küçük kız Mary'di.

Bayan Queen kapıya yöneldi. Kapı kolunu tuttu ve karşısın da Bloody Mary belirdi.
-O ninniyi söylemeyecektin Bayan Queen!

Bayan Queen banyoda ölü olarak bulundu. Polisler küçük kızı çocuk yetiştirme yurduna verdiler.

İşte şimdi o eve taşınmaya kimse cesaret edemiyordu. Bırakın Lordwonderland kasabasını, bütün Dünya bu efsaneyi biliyordu.

Bloody Mary'lerin evine yakın bir eve 2 kardeş taşınmıştır. Arthur ve Jason.

Bir gün kapıları çalmıştır. Bu inanılmaz, gelen küçücük tatlı mı tatlı küçük bir kız.

-Su alabilir miyim?
-Tabii ki tatlı şey.

Küçük kız içeri geçti ve koltuğa oturdu. Arthur su getirirken, Jason'da süt ve kurabiye getirmişti.

Kızın sesi çok etliydi. İnce ve KORKUNÇ.
-Siz efsaneyi biliyor musun?
Dedi tatlı kız.
-Evet. Ve çok korkuyoruz.
-Güzel.
-Efendim?
Dedi Jason.
-Üşüyorum.
-Tamam, şu odaya geç.
Dedi Arthur ve küçük kızı odaya geçirip üstünü örttü.

Yarım saat sonra odadan;
-Biraz su alabilir miyim?
Sesi gelince Arthur sıkılarak mutfağa gitti. Pompadan su doldurdu ve önüne döndüğün de küçük kız ile karşılaştı.

-Hızlısın.
-Evet.
-Hey adın senin bakayım?
-MARY
2 kardeş birbirlerine sarıldı ve çığlık attı. O sırada Bloody Mary geldi ve Mary'nin elinden tutarak dışarıya çıktılar.

(2 kardeş kendilerini astı ve intihar etti. Bloody Mary ve Mary hala yakalanmadı.)

Bloody Mary [15+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin