Multimediada Su var
Su'nun ağzından
Merhaba ben Su 18 yaşındayım.İzmir'den İstanbul'a taşınmaya karar verdim.Neden?Çünkü annem ve babam bir süre önce ayrıldılar.Bende bundan etkilenmeyeyim diye beni amcamın yanına yolladılar.Ucağa bindiğimde içimde nedensizce bir korku vardı.Sonunda ucak inebilmişti.Havaalanından çıktım ve bir taksiyi durdurup adresi verdim.Adresi amcam mesaj ile yollamıştı.Yaklaşık 20dakika sonra büyük iki katlı bir villanın önünde durduk.Amcam banka falan mı soydu acaba diye düşünmedim değil,bukadar parayı nerden buldu acaba.Bu düşüncelerimi bir kenara ittirip para ödedim ve arabadan indim.Kapıya gelince zili caldım.Bir kaç dakika sonra kapı acıldı.Karşıma bir kadın çıktı hizmetcidir herhalde.
"buyrun efendim hoşgeldiniz"dedi
"hoşbulduk."dedim
"buyrun amcanız ve yengeniz sizi salonda bekliyor"dedi
Bende gülümseyerek salona geçtim.Amcama,yengeme falan sarılıkrek konuşurken saarin baya gec olduğunu fark ettim.
"İzninizle amcacığım ben yatsam iyi olur.Zaten yorgunum."dedim
"Peki kızım Leyla hanım sana odanı göstersin."dedi
O sırada yanıma bir kapıyı acan kadın geldi.Demek ismi Leyla imiş.
"Bu arada kızım yarın akşam bir parti var.Sabah yengen ile alışverişe cıkın.Parti bizim evde olacak.Haberin olsun diye söylüyorum."dedi amcam
"peki amacacığım.İyi geceler"dedim.Odama girdiğimde kendimim yatağa attım.Aaa çok yorgunum.
*******
Sabah gözlerimi actığımda yataktan kalktım banyoya gidip günlük işlerimi hallettikten sonra dolabıma yöneldim.Üstüme salaş bir t-shirt giyidim altımada bir şort.Saçlarımı açık bıraktım ve aşağa indim.Amcam bir çocukla konuşuyordu bende yanlarına gectim ve oturdum.
"Günaydın amca"dedim tatlı kız modunda tabikide cünkü karşımda bir meteor var.Aaa ne sacmalıyorum ben böyle.
"Günaydın kızım.Misafirimize merhaba desene kızım"dedi.Eyvah ben unuttum değilmi.
"Merhaba.Hoşgeldiniz.Ben Su"dedim elimi uzatarak.
"Merhaba bende Meriç.Tanıştığımıza memnun oldum"dedi ve öğle bir gülüş yolladı.Çarpıldım sandım valla.Allah bunu özene özene yaratmış.Düşüncelerim amcamın sesiyle son buldu.
"Kızım Meriç benim çok yakın arkadaşımın oğlu.Mağlesef kendisi 5 aylına bir işi cıktı bu süreşte Meriç bizimle kalacak."dedi
Neyyyy ben az önce yanlış falan duymadım değilmi.Benim karşımda oturan biscolata erkeği bizde kalacak.Ben ölüyorum.
"Haaa öylemi amcacığım çok sevindim,buarada yengem nerede biz onunla akşamki parti için alışverişe gidecektik de"dedim amcama.Şuan lafı 280derece döndürdüm.
"Kızım yengen partiye katılamıyacak işi için İmgiltere'ye gitti sabah bende partiden sonra gideceğim onun yanına"dedi
Nedemek gitti lan benimle alışverişe ebemmi gelecek lan.Ben daha buraları bilmiyorum ki .
"Benimle alışverişe eb..şey yani kim gelecek"dedim lafı toparlamaya çalışırken.Meriç bunu anlamış olacakki burnun altından pis pis sırıtıyor.Vaayyy denyo.
"Kendin gideceksin artık kızım."dedim.Offlaya püfleye koltuktan kalkarken Meriç beyimizin sesi cıktı
"Yağız amca istersen ben götürürüm onu tabi o istarse."dedi
"Tabiki götüre bilirsin oğlum"Dedi amcam
"Sahimiii"dediğim gibi atladım Merç'in boynuna.Oda biraz şaşırsada kollarını belime doladı.Ayyy ne güzel kokuyon lan sen öyle.Tövbe tövbe manyakmısın kızım sen.
Kollarımı hemen boynundan cektim.
"Şeyy..ben özür dilerim birden şey oldu"dedim.Uancımdan kafamı eğdim.
"Önemli değil.Hadi giyinde cıkalım."dedi
"Tamam 10 dakikaya geliyorum bekle"dedim ve koşar adımlarla odama cıktım.Üzerime günlük çicekli bir elnise ve ayağımıda beyaz babetlerimi giyidim biraz malyaj hazırım.Aşağa indiğimde Meriç beni bekliyordu.
"Vaayyy bekeldiğimden hızlısın tam 5 dakika"dedi
Vayy anasını satayım ben 5 dakikadamı hazırlandım.