~Bölüm 14~

126 7 1
                                    

Annem ile konuştuktan sonra kalkıp mutfağa geçip bir bardak su aldım.Salona geri döndüm ve yine eski yerime oturdum.Aklım almıyordu halya.Nasıl böyle birşey yapardı?Nasıl annemi beni bırakırdı.Hadi onu bunu geçtim madem ayrıldın,boşandın neden evleniyorsa.Yok bu adam gerçekten kudurmuş.O sırada aklıma küçükken babamla konuşmamız geldi.
'Baba bizi hiç bir zaman bırakma.hiç ayrılmayalım.Olurmu hep üçümüz yaşayalım.' Demiştim ona.Oda 'benim birtanecik kızım ben sizi asla bırakmam.'demişti.
Telefonum titreyince elime aldim ve "anam karı"nın mesaj attığını gördüm.Mesaja baktığımda düğünün saati,günü ve yeri yazıyorudu.İşte benim kadınım ama şimdi pederi aramam lazım.
Tuna dan(yani Su nun üvey kardeşi)
Bu ne bicim bi dünya ya.Hay anlamıyorum bu kadın kudurmuş, yine evlenmek nedir ya.Şimdi ben size kendimi tanıtayım.Ben Tuna annem yeni bir koca adayı buldu ve evleniyor.hemde bir ay sonra.Şimdi bizde annemle bu adamın evine gidiyoruz.Levent beyin birde kızı varmış benim yaşımda,yani bende onun yanına okumaya gidicam okullar açılınca.Off bu adam yetmezmiş gibi birde başımıza üvey kardeş cıktı ya.Neyse biz annem ile geldik yerleştik bu adamın evine.Levent amca işe gitti annemde ben biraz hava alıcam diye cıktı.Kaldık baş başa evde.Bende evi gezmeye karar verdim.Alt katı gezince üst kata çıktım.Burada odaların hepsinin kapısı beyazdı ama biri siyahtı.Noluyoruz ya.Kapıyı açıp içeriğe girdim.
İçeride herşey beyazdı sadece kapı siyahtı.Neyse ben ofayı incelemeye daldım.Bir ara bi telefon sesi duydum ama bu benimki değildi ve aşağa kattan geliyordu.Koşarak indiğimde çalan telefon Levent amcanın olduğunu gördüm.Ekranda kızım yazıyordu.Kesin şu yalaka kızıdır valla.
Telefonu aldım ve açtım.
"Alyo"dedim ama karşıdan ses gelmedi.
Su dan
Bu kim lan.Herhalde babamın sesi bu kadar değişmedi dimi.
"Alyo kimsin acaba?"diyr sordum.
"Ben Tuna, srn kimsin?"dedi
Acaba babamın yenisimi.
Lam ne saçmalıyorsun sen Telefondaki erkek sesi baban...Tövbe Yarrabim bak dilim varmadı söylemeye.
Haklısı iç ses
""Ben Su. SENİN de Tuna olduğunu anladım ama ne iş.Babamın telefonu neden sende."dedim şaşkınca.Aslında iki şey vardı aklımda.
1.bu telefondaki kişi babamın üvey oğluşu olabilir.
2.ya.da bir hırsız telefonu çaldı.Ama hırsız olsa bana adın söylemezdi değilmi.Bence birinci ışık daha mantıklı.
"Ben babanın yeni evlendiği karının oğluyum yani.... "lafını bitirmeden böldüm.
"Yani üvey kardeşim."dedim
"Ta üzerine bastın.Bana bak zaten bu evlilik işi hoşuma gitmiyor bide sen varsın."dedi oflayarak.
"Bana bak Tuna mısın nesin bende çok meraklı değilim anladınmı.Madem sende istemiyorsun düğünlerini sabota ederip kaçarız olur biter."dedim.Ben neden bunu ona söyledimki şimdi.
"Aslında iyi fikir ama annem beni evden kovar.Babanda en çok seni evlatlıktan reddeder yani.Ben nerede kalıcam bu durumda bayan sivri zekya"dedi aslında çocuk haklı ama.
"Bizim ile kalackasın."dedim
"Bizim derken.?"dedi
"İşte Meriç,sen ben."dedim.
İnşallah gelmez ya birde bunla uğraşamam ama bu düğünü sabota etmem için elinden geleni yaparım.
"Okey anlaştık.Ama bir şartım var."dedi.
OHAAA ne şartı ya bu.Daha yeni tanışan birisinden birşey istenitmi yaaaaa.
"Bana kız bulucan oraya gelince"dedi
"Ohhaa ohha sen sapık falanmısın oğlum ne kızı,ne karısı lan."dediöm
"Sen bilirdin.Kız yoksa bilki düğün sabota olmaz"dedi.valla beni tehtit ediyor piç kurusu
"Tmm lan bakarız artık.Kapat çok yazdı,para sıçmıyorum oğlum ben"dedim
"Tmm.Görüşürüz üvey kardeşcazim."dedi ve kapaatı.Çattık.

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin