Çocuk şok olmul bir şekilde bana bakmaya başladı.Ne var ya okadar mı kötü birşey söyledim.Sanki ona lez olduğumu ve yakında bir kızla evleneceğimi söylemişim gibi bakıyor ama.
"Evet Meriçiğim madem sende film izleyorsun ozaman bana katılacaksın."dedim
"Kusura bakma ama filmi izlemesem bile sana katılamam.Kim bilir gene ne yapacaksın."dedi ve filme geri döndü .Fena göt oldum yaaaa.
Meriç'in elinden mısır kutusunu bi hımışla aldım kendi kucağıma.
Neden aldım.Çünki film izlicem.
Evet,gelelim fasulyenin faydalarına.Tövbe kafa gitti bende.
Aklıma o cümle geldi.Sonra ilkokul arkadaşım geldi o söylüyodu hep .Nerdeeee o günler.Gerçi hiç uslu bir çocuk değildim ki.Tahtaya imtana çıktım mı Türkçe'nin anasını İnglizcenin babasını ağlatıyordum.Zaten türkçem hiç iyi değildi sonradan öğrendim yani.
Zaten sabah uyandırıldığım için gözlerimi yumdum ve uyumuş olabilir.
Meriç'ten
Allahım ben bu kızla ne yapacağı ya.Elini attığı yerde belaya bulaşıyor.Ve şuanda koltukta uyumuş.Ya kafam almıyo nasıl uyuduysa orada.Neyse zaten filmda bitmişdi.Bizmkilere haber verip Su'yu kucağıma alıp cıktım.AVM'nin otoparkıma varınca arabayı uzaktan kumanda ile açtım.Su'yu ön koltuğa dikkantlice koydum.Kapıyı kapattım ve kendi koltuğuma geçtim.Su'yun kemerini taktım ve kendiminkinide taktıkta sonra yola koyulduk.
Evin önüne geldiğimizde arabayı park ettim.Tekrar gittim ve onun kapısını actım ve kucağıma aldım.Abi bu ne biçim bünye ya.Hala uyanmadı.Neyse ben bunu aldım ve salonda kanepeye yatırdım.
Kendisi orada uyurken bende odasına girdim.Girmez olaydım.
Odayın içi Su'ya göre gayet topluydu.
Biraz karıştırırsam zarar gelmez diye düşündüm.Nasıl olsa uyuyordu yani.
Komodinin çekmecelerini açtım sıra sıra.Hepsinde defter,kitap DVD gibi şeyler vardı. En alttakine uzandım.Açtığımda içinde bir kutu vardı.Sanırsam şu aşk kutularından falandı. Kırmızı kalp şeklindeydi.Elime aldım ve yatağın üzerine oturdum.
Her ne kadar da özel olduğu için açmak istemesemde,sonunda dayanamayıp açtım.Ama açtığımda şok oldum.İçinde bir sürü küçük mavi kağıtlar vardı.Hepsinde farklı farklı şeyler yazıyordu.
Birtanesini elime alıp okumaya başladım.
"Hep el ele olalım.""Herşeyimsin."
"Beni hiç bırakma"
Gibi şeyler yazıyordu.Bunları okuduğumda içim sebepsizce bi burkuldu.
Nedense içimden bir ses daha fazla bu işi kurcalamam gerektiğini söylüyordu. Ama yok olmuyor.
İçnde bu sefer bir fotoğraf cıktı.Su ve bir çocuk vardı. Tahminlerime göre sevgiliydiler.Acaba Su neden bunları saklıyor.?Acaba o çocukla ayrıldılar mı yada başka bişey mi onları ayırdı.?Fotoğrafların altında bir zarf vardı.Üsütünde "Veda Mektubu"
Elime aldım ve actım.
Tek ve son aşkım olcaktın sen.Hayallerimiz vardı bizim.Neden beni bırakıp gittin.?Neden? Hayat çok zor aşkım.Bir de tüm bu zorlukların içinde bizim gibiler, kolay olanı reddeder.Halbuki kolay olana inanmak,zoru sorgulamaktan daha kolaydır. Ama bizim dünyaya gelişimiz bile kolay değilidi be aşkım.Bana sözler vermiştin ya,onları kim tutacak ha söylesene.Hayallerimi artık kim süsüleyecek.Aynaya her baktığımda seni görüyordum.Ama artık bende bıraktığın izleri görüyorum.Yıkılmışlığımı görüyorum. Sana kızıyorum sonra....kendimede kızıyorum.Neden o gece o lanet olasıca arabadan indim?Neden sana trip atıp indim o arabadan?Neden?
Sen beni başka birini dönüştürdün.Daha eğlenceli, gülen ve o karanlıktan çıkardın beni.Ama giderken o yeni benide alıp gittin.Ölüm ayırdı bizi.Gönlümün romanı bitti o gece. Doğru.Senden sonra başka birine bağlanamam sandım.Ama oldu işte.Onu da en az senin kadar sevmişitim belki.Ama sen benim ilk aşkımdın.
Biliyormusun o ne yaptı.O beni aldattı.Sırf onun yüzünden intihata kalkıştım.Sonra dedim o seni umursamıyor,sen onun için öleceksin.Ben göçlü oldum hayatım ve hayatta kaldım.Senin gibi kolay yolu seçmedim. Hala ayaktaydım bak.Hayatımın her anını dolduran sen yoksun ya..Artık bana neyin var demesin kimse!Şimdi kim neyin var diye sorsa,hiçbir şeyim yok diyorum.Hiçbir şeyim yok aşkım.Artık beni hiçbir şeyim yok!
İşte buna gerçekten şaşırmıştım.
Su'yu az bir süredir tanıyorum ve onun birisine bağlancak bir tip olduğunu hiç düşünmemiştim.Mektubu eski yerine koydum ve kutuyu kapattım.Kutuyu tekrar çekmeceye koymak için arkamı döndüğümde ise bana ölümcül delici bakışlara atan Su'yı görmek beklemiyordum.
. Suyun ölen sevgilisi.
. Suyu aldatan sevgilisi