"Ee benden büyük değilmisnin abi desem neolur"dedim kafamı yastıpğa gömerek.
"Evet senden 1 yaş büğüyüm.Ama bana abi deme işte neblim ben.Bir acayip oldum bak şimdi"dedi
"Şimdi içini döktünse uyumak istiyorum."dedim.O sırada yanıma gelip yastığı başımın altından çektiği gibi indirdi kafama.
"Siktir.Napıyosun ya Meriç."dedim
"Su şu küfürlerden vazgeç.Ben bile okdar küfür etmiyorum."dedi güler.Yastığı aldığım gibi fırlattım.Şeyy yalnız o yastık pek münasip bir yere gelmedi.
"Su senin amacın ne.Beni çocuksuz bırakmakmı.Yaktım seni"dedi ve koşarak üstüme atladı.Şu an ben altta o üste ve tam gözlerime bakıyor.
"Su özür dilerim.Ama ödeşmemiz gerek."dedi ve bana yaklaştı yaklaştı ve.....Köprüçük kemiğimi ısırdı.
"Aaaaaaaa Meriç manyakmısın.O mavsumdu ne istedin ondan"diye cırladım
"Öhöm öhöm.Hayırlı işler gençler.Sanıyorum yanlış zamanda geldim.Siz devam edin"dedi tanıdık bir ses
"Cem bir git şuradan yoksa feci derecede döverim seni.Kardeşim falan demem"dedi Meriç hala kafası boynumda gömülü.
"Offf abi ben aşağıdayım kızlar ve Can de orada siz de gelin aşağıya."dedi ve gitti.
"Meriç kemiğim koptu galiba.Hissetmiyorum"dedim
"Bende az önce ufaklı hissetmiyordum.Ne biçim attınsa yastığı."dedi
Üstümden kalktı benide kaldırdı.
"Ben aşağa iniyorum.Sende üzerini değiştir ve gel"dedi
"Peki"dedim ve kendi odama giriş yaptım.Üzerimi değiştirdim .Üstüme ince askılı bir bady giydim ve altımada bir şort gecirdim.Sacımıda yaptım ve hazırım.Merdivenlerden inerken Can,Cem,iki kız ve birde erken ve olay kişi bay köprücük kemiği katili.
"Herkese merhaba.Hoşgeldiniz"dedim ve oturmaya tek kalan yer tanımadığım çocuğun yanı oldu.Evlallah oturduk oturmasınada bu çocuk bir çarpık bakıyor ya tırsttım.
"Su bu İlayda,yani kenidisi benim sevgilim"dedi Cem
"Tanıştığımıza memnun oldum Su"dedi İlayda
"Bende"Dedim.Cana yakın bir kıza benziyordu.
"Bu da benim yavru kuşum Gülcan"dedi Can
"Tanıştığımıza memnun oldum Su"dedi Gülcan oda İlayda gibi cana yakın galiba.
"Bende.Ayyy sizin isimleriniz bile birbinize uyuyor ya"dedim
"Bende Meriç'in kuzeni Doruk."dedi yanımdaki kalas.Yalnız bu pek insana yakın değil ya.
"Memnun oldum"dedşm aynı tavırla.
"Su tatlım senin boynuna neoldu"dedi Gülcan
"Köpek ısırdı.Sabah sabah kaşınan köpek"dedim Meriç e dik dik bakarak.Cem o sırada kahkaha atmayı ihmal etmedi.
"Aşk olsun Meriç kızın kemiğinden ne istedin"dedi Gülcan
"O da benim ufakla yastık fırlattı.Kısır kaldım sandım ya"dedi Meriç
"Ohaaaa.Haaaaahaha"Can şuan gülme krizine girmiş,Gülcan'mün farklı bir durumu yok,İlay'da ile Cem kendini yerlere atmışlar Meriç dersen çoktan çökmüş yerle ilişkiye girmiş.Doruk benüm bacağımı sıvazlıyor..Neyyy o benim bacağımımı sıvazlıyor.Eline patlattım tokatı.
"Lan sen kimin bacağını elliyorsun lan.Öldürürüm seni Doruk"diye kükredi meriç.Diğerleride kükremeni etkisi yüzünden bize döndüler.Meriç geldi beni koltuktan kaldırdı ve yanına cekti.
"Çek git buradan Doruk yoksa senin için iyi olmaz.Zaten çok sabır ettin.Git"dedi Meriç
"Gitmessem ne yaparsın?"dedi Doruk.Lan bu çocun resmen götü kalkmış
"Lan oğlum gitsene götün mü kaşınıyor senin"dedim.O sırada Meriç bana bir cimdirik attı.Hafifce bir cığlık attım.Doruk Meriç'e ve bize doğru irerledi.
"Onu da elinden alıcam.KUZEN"dedi
Meriç dayanamayıp gecirdi yumruğu Doruğun ağzına.Doruk yapıştı yere tabi Meriç oturdu üstüne yumruk yumruk üstüne.
"Ya ayırsanıza"diye bağırdım.
"Ayıramayız.Zaten onlarda bize cıkışırlar sonra"dedi Can.Offff daldım aralarına o sırada kafama birisi kafa attı.
Meriç'ten
Su'ya baktığımda yerde boylu boyuna yatıyordu.Hemen kucağıma aldım ve odasına cıkardım.Doktora gitmedim çünkü doktorluk birşey yokttu.Onun için çok elbişeleniyordum.Çünkü ona değer veriyordum.Doruk onu da alıcam dedi.
Geçmiş(Meriç'ten devamı)
Dorukla eskiden aramız
çok iyidi.Ben bir kıza aşık oldum Burcu.Onugercekten çok seviyordum.Burcu'dan Doruk'a bahsettim.
Sonra birgün haber vermeden kuzenime gideyim dedim.Evin anahtarları bendede vardı.Kapı açtım ve gördüğüm manzara ile şok oldum.Burcu ile koltukta öpüşüyorlardı.Doruk bana bakıp sırıttı ve
"Sevgilimle tanış kuzen" dedi.
Şimdiki zaman
Bunları hatırladıktan sonra gözümden bir damla yaş süzüldü.Kapının çarpılma sesi ile çocukların gittiğini anladım.