~Bölüm 7~

133 13 2
                                    

Su'dan
Sabah uyandığımda.Gece çok rahat uyudum diye düşündüm.Valla ne yalan söylüm hiç böyle rahat uyumamıştım.Yatakta sağıma döndüm ve dönmemle beraber şok oldum.Aman tanrım onun burada ne işi var.Birde benim yatağımda.
"Höst Meriç senin ne işin var burada?"dedim
"Sanada günaydın Su.Akşam olanları hatırlamıyormusun"dedi sırıtarak.Yoksa tövbe bismillah.
"Yoo hayır.Sadece siz Doruk ile kavga ediyordunuz.Sonra başıma bir ağrı girdi gerisi yok"dedim
"Gercekten bukadarmı?"dedi
"Offf Meriç hiç birşey olduğu yok"dedim isyan ederek
"Offf sende birşeye kanmıyorsun be kızım.Sen nebiçim kızdın diğer kızlara desem böyle şuan otururlar ağlarlardı"dedi
"Çünkü ben değer kızlar gibi değilim"dedim
"Yoo bence diğer kızlar gibisin.Bence pembe renge bayılıyorsun siyahtan nefret ediyorsun.Dövüş yerine dansı tercih edersin"dedi.Çok bilmiş.
"Sen öyle san.En nefret ettiğim renk pembe ve kırmızı.Hatta kırmızı olan hiçbirşey giymem ve yemem.Ve dövüşmeyide bilirim"dedim
"İyi sevdim seni kız"dedi koca karılar gibi.O sırada telefonum çaldı ve yataktan fırladım.Tanımadığım bir numara.
"Alyo"dedim
"Alyo.Su biraz konuşabilirmiyiz"dedi ağlayarak
"Gülcan sen ağlıyormusun.Neoldu yavrum"dedim elbişeyle.
"Ben sana adresi mesaj olarak atarım.Lütfen gel konuşmamız gerek"dedi ve kapattı.
"Neoldu'"dedi Meriç
"Gülcan buluşalım dedi ağlıyordu"dedim hala teleşla çıkan sesimle
"Bende geliyorum"dedi
"Ya sacmalama meriç seninle konuşacak olsa seni arardı.Belliki kızsal birşey vardır."dedim.
"Haklısın. Hadi ben cıkayım sen giyin"dedi ve cıktı gitti.Üstümü çabucacık değiştirip makyajımı yamuk yabalak yaptıktan sonra evden Meriç'e haber verip çıktım.Gülcan'nın adresi verdiği yere koştum.Cafeye geldiğimde Gülcan masaya yaslanmış ağlıyordu. Hemen yanına koşup sarıldım.
"Hadi neoldu anlat"dedim
"Kimseye söyleme neolur Su çok utanıyorum"dedi
"Tamam hadi söyle"dedim
"Bak şimdi biz dün sizden ayrıldıktan sonra Can ile bara gittik.Saat baya geç oldudu Can ile ufak bir tartışmamız olmuştu.Bende onu orada bırakıp gittim.Eve varınca yaptığım hatayı anladım ve sabah erkenden ona süpriz yapmaya karar verdim.Sabah uyandım ve onun evine gittim.İçeriğe giridim ve kahvaltı hazırlamaya koyuldum.O anda arkamdan cırtlak bir ses gelidi,döndüğümde şok oldum.Bir kız üzrinde Can'ın tişörtü ile bana bakıyordu.E Can sesi duyunca aşğıya indi.Kızda ona aşkım dedi.Düşüne biliyormusun aşkım dedi"Gülcan ağlayordu.Bende dayanamadım sarıldım ona.O sırda Gülcan'ın telefonu çaldı.Arayan Can'dı.
"Acmalımıyım sence"dedi
"Bence ac belki bir acıklama yapar."dedim
"Peki"dedi ve telefonu actı.
"Ne var neoldu allahın cezası"dedi Gülcan sinirle.
"Sevgilim sesini son kez duymak istedim.Seni çok seviyorum.O gece ne olduğunu hiç bilmiyorum.Ama beni affet.Hayatından tamamen çıkıyorum artık beni istrsende bulamassın.Mezarıma çicek gitirirsin ama orkide olsun ben orkide severim.Herneyse Seni çok seviyorum"dedi ve kapattı.
"Su kendine birşey yapmasın.Neolur birşey yap."dedi Gülcan
"Gülcan merak etme onda kendine birşey yapacak göt yok."dedim
"Sen öyle san bazen çok çiddeleşiyor.İntihar bile edebilir"dedi.
Evet galiba bende bu olaya şahit olmuştum.İlk tanıltığımız günki Can ve şimdiki-ahh kensinikle haklı.
"Bak bence Meriç,Cem,Doruk,İlayda'yı arayalım beraber buluruz"dedim.
"Tamam "dedi
**************
Yaklaşık 3sattir Can'ı arıyorlardı.Bizde bizim evde İlayda ile Gülcan'ı sakiştirmeye çalışıyorduk.O sırada telefonum çaldı.
"Alyo Meriç buldunuzmu Can'ı?"dedim
"Buldum.Hastanedeyiz."dedi
"Durumu nasıl'dedim
"Gelince görürsünüz"dedi ve kapattı.
"Ne oldu.Bir haber mi var"dedi Gülcan
"Evet.Hastanede imişler"dedim
"Hadi gizdelim ozaman"dedi Gülcan
"Peki.Siz dışarı cıkın.Ben anahtarları alıp geliyorum"dedim
Araba kuvlanayı bilmiyorum sanıyordunuz değilmi.Ama biliyorum.Şimdi anahtarları bulmam gerek.Amcam arabasının anahtarlarını buraya biryerebırakması gerekiyordu.Ahh sonunda buldum seni.
Anahatarları aldığım gibi kızların yanına ucuşumu gercekleştiridm.Hastaneye vardığımızda hemen danışmandan oda numarasını aldık ve oraya vardık.
Meriç ve Cem'i görünce yanlarına gittik.
"Söylesene Meriç nerede o hangi amelatanede"dedi Gülcan Meriç'e koşarak
"Ameliyatta değil"dedi Meriç
"Aman tanrım.Yoksa direk morga mı kaldırdılar"dedi Gülcan
"Hayır sadece kaşı ve kolu kırılmış.İntar edecekse neden emniyet kemerini bağlamış halya anlamış değilim"dedi Cem

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin