~Bölüm 4~

193 14 6
                                    

Multimedia Su
"Ne dedin çocuğa?"dedi
Mine.
"Sence.Tabiki her zamanki dediğim şeyi dedim"dedim
"Woooow sünnet meselesi."dedi
"Beni eve bırakırmısın zaten cok yoruldum koşmaktan.Adam olimpiat koşucusu gibi."dedim gülerek.Ona evin adresini verdim.Birsüre sonra eve geldik,dalaştık ve o gitti.
Elimde poşetle eve giridim ve sürüne sürüne merdivenlerden hem çıkıyorum hem gülüyordum.
"Sen içtin falan mı.Hem yürüyemiyorsun hem gülüyorsun.Bence partidede içebiliridin"dedi çok bilmiş Meriç bey.
"Sanane.Sen git o yellow sevgilinle fingirdeş"dedim
Merdivenlerden cıkareken geldi ve beni tuttuğu gibi duvara yapıştırdı.
"Hooop hödük yavaşsana be"dedim bağırarak
"İstesemde o sevgilimin yanına gidemem çünkü yok.Senden de özür dilerim."dedi
"Neden sevgiline bağırdığım ve vurduğum içinmi?"dedim.Şuan hala aynı durumdayız yalnız.
"Seni tehtit ettiğini söylemedi.Ben neyapa bilirim"dedi
"Aayyy cekil bi ya zaten ayaklarım koptu.Koşmaktan çiğerlerim birbirine yapıştı.Bide halya ayakta durutorum."dedim ve ondan kurtulup odama cıktım.Kapyı acıp kendimi yatağa attım.Arkamdan Meriç geldi ve yatağın köşesine oturdu.
"Neden okadar çok koştun ki.Birşeymi oldu"dedi
"Sanki çok merak ediyorsunda"dedim gözlerimş kapatarak.
"Evet merak ediyorum"dedi
"Off bir çocuk kovaladı işte bizi bizde kaçtık."dedim kısa gecerek.
"Biz derken."dedi
"Mine.Buradaki arkadaşım."dedim
"İyi peki.Hadi parti için hazırlan bakalım.Hazır olunca aşağaya gel seni arkadaşlarımla tanıştırağım."dedi ve gitti.
Offf bu böyleyse arkadaşları kim bilir neydir. Zar zor ayağa kaltım ve duşa girdim.
Çıktıktan sonra elbisemi giyidim ve saçlarımı kurutup maşa yaptım.Makyaj ve ayakkabı da tamam.Hazırım.
Odadan cıktım ve düşmemek için büyük çaba göstererek merdivenlerden indim.Parti daha başlamamış galiba kimse yok.Buarada amcam nerede ya.Merüç'in gülüşünü duyunca bahcede olduğunu anladım.Kapıyı actım ve bahceye cıktım.Meriç ve iki çocuk vardı.Biri çok tanıdık geliyordu ama neyse.Meriç benim geldiğimi görünce bir ıslık çaldı.O sırada arkasını diğer ikiside döndü.Yanlarına gittim.
"Siktir.Senin ne işin var burada"diye tısladım.
"Su çok ayıp küfür etme"dedi Meriç.
"Sen sus"dedim
"Asıl senin ne işin var.Sabah tutamadım zaten seni. Şimdi bittin sen."dedi ve üstüme gelmeye başladı.
O sırada adını bilmediğim diğer çocuk onu tuttu.Bende Meriç'in arkasına.
"Ya oğlum o öğle eğlence içindi.Sakın ciddiğe alma."dedim.
"Ya sizin derdiniz ne.Nereden tanışıyorsunuz."dedi çok bilmiş Meriç.
"Bu kız varya bana sabah onca laf etti.Sonunda belki seninle evlenirim ama turistsindir belki,bide sünnetsizsindir dedi"dedi bu çocuk.
"Ne doğrumu bunlar.Sen ondan sabah okadar yorgundun.Sizi kovalayan Can'mıdı"dedi Meriç.
"Evet oydu.Bak Can ben özür dilerim.Biz arkadaşımla biraz eğlenelim dedik.Napalım onun burada son günü idi"dedim
"İyi peki affettim ama birdaha olursa"dedi ve sözünü yarıda kestim.
"Olmaz.Barıştık demi.Bak şimdi ben bu duvarın arkasından çıkıyorum o seni tutan arkadaşımız da seni bıraksın.Ama saldırmak yok."dedim
"Duvarmı aşk olsun Su ben duvarmıyım?"dedi Meriç
"Duvardan bir farkın yok"dedim
"Tamam saldırmak yok"dedi Can
Diğer çocukta Can'ı bıraktı ve koltuğa oturduk.Bahce yavaş yavaş doluyordu.
"Kargaşanızdan tanışamadık.Ben Cem."dedi diğer çocuk
"Herhalde ismimi duymuşsundur az önce.Bende Su."dedim
Parti çok sıkıcı geçti sayılmaz.Can ve Cem eve gitmeden önce onların telefon numaralarını aldım.Ee sonucta lazım olur.Amcamıda yolladık.Meriç ile beraber kendimizi koltuğa attık.Off daha bahce toplanıcak.Zaten hizmetciler amcamlar yok diye olmayacaklar ev kaldı bize.

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin